www.sudzibas.lv 220.lv GARANTIJAS NEPILDĪŠANA

220.lv - GARANTIJAS NEPILDĪŠANA

16.februārī 2018.g. internetveikalā 220.lv nopirkām trauku mazgājamo mašīnu BEKO DFN26420W.
Trauku mašīna tika lietota apmēram 10 reizes. Aprīļa sākumā trauku mazgājamā mašīna pārtrauca darboties.
Pēc konsultācijas ar 220.lv, 13. aprīlī pieteicām meistaru. Meistars ieradās 16. aprīlī. Meistars sacīja, ka it kā esot saplīsis ūdens sūknis, tas esot jāpasūta un parasti detaļu piegāde ilgstot 1-2 nedēļas.
Pēc pāris nedēļām zvanījām meistaram, kurš atbildēja, ka sūknis vēl neesot atsūtīts. Tad zvanījām apkalpojošajai firmai, kura paskaidroja, ka viņiem pakalpojums esot jāsniedz mēneša laikā- tas ir līdz 16.05.
Zvanījām uz 220.lv vairākas reizes- viņi risināšot.
Zvanīja mums vairākas reizes, lai precizētu informāciju.
Pēc tam iedevu mums citas apkalpojošās firmas datus. Sazvanījām , bet viņi atbildēja, ka BEKO firmu neapkalpo!
220.lv pat nezin, kuri servisi kuras firmas preces apkalpo!
Tad 220.lv mums pateica,lai sazinoties atkal ar pirmo servisu.
Apkalpojošā firma saka, ka mēneša laikā viņiem ir jāsaremontē, bet tajā pašā laikā pārkāpj noteikumus un ņirgājas par cilvēkiem!
Uzskatu, ka šai gadījumā ir pārkāptas manas, kā pircēja tiesības un prasu atmaksāt naudu, jo remonts netika paveikts laikā.
Mēs nepirkām trauku mašīnu, lai viņa vienkārši stāvētu un aizņemtu vietu!
220.lv nerisina neko un servisiem viss vienalga!
Naudu 220.lv nevarot atdot, jo neesot meistara atzinums, ka mašīnu nevar saremontēt!
Brīdinājums jebkuram iedzīvotājam. Pirms pasūtat preces 220.lv, apdomājiet, vai gribat patukšot savu naudas maku un turēt mājās preces, kuras nevarat izmantot.
Vienaldzība no tirgotāja 220.lv un vienaldzība no garantijas remontu veicējiem ir apbrīnojama..

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.05.2018

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit! Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

V

Komentāri (2)

ViliesPirceja 22.05.2018

Labak neiepirkties interneta veikalos. Man ir lidziga pieredze.

M Marta555 24.05.2018

Nekad neiepērcieties šajā internetveikalā, viņiem pilnīgi neinteresē klienti,
pilnīga vienaldzība no viņu puses, 220.lv neko nerisina, pārkāpj pircēju tiesības.
Cīnos vēl joprojām ar viņiem, ne nauda, ne prece divu nedēļu laikā, tikai nervi čupā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes