LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Briesmīgs serviss

220.lv - Briesmīgs serviss

Pasūtīju krēslu 11.12, kuram bija jāatnāk 22.12. Profilā tika nomainīts saņemšanas datums uz 29.12 par ko mani neviens nepabēdināja. Prece bija domāta ka dāvana uz 26.12. Zvanīju, man teica ka kurjers nepaspēja paņemt preci. Rakstīju arī 220 lv - savu vainu viņi pārliek uz ražotāju, ka nebija pieejama prece, tad sakiet lūdzu, kāda velna pēc prece bija jūsu internetveikalā un saņemšanās datums bija 22.12!

27.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.12.2020

Labdien, Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

Komentāri (6)

T Taisnīgums99 27.12.2020

Juus rakstat, ka bija noradits, ka datums nomainits uz 29.12

Tad kapec melot, ka neesat bridinats? Jus iespejams esat krapnieks ilja tarasovs

M mariska 17.01.2021

100 punkti ka tas jau bija pamanīts par vēlu. Un pats Ilja pamanīja ka datums samainīt tika, jo preci nesagaidīja. Vai gribēja pārbaudīt preces statusu, kad jau rīt dāvināt vajadzētu šo krēslu pieņemsim. Kad es stradāju internet veikalā vienmēr sacīju ka prece būs mēneša laikā. Nevajag konkretizēt datumus, ja viņi Jums mainās! Tā ir īsta krāpšana.

U uns 27.12.2020

Cenas baigi paceltas :(

U uns 27.12.2020

Cenas ir krietni augstākas nekā parasti .

L lietotajavards321 28.12.2020

Vismaz atbild uz tavu problēmu , atšķirībā no 1a.lv

M mariska 17.01.2021

Žēl tikai ka atbild mēlojot. Lūk kur ir viņu problēma.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes