www.sudzibas.lv 220.lv Bojāta prece , klientu serviss neeksistē

220.lv - Bojāta prece , klientu serviss neeksistē

Pasūtījums kopā par 450 eiro, tajā starpā ledusskapis, kuru saņēmu smagi sasistu. Protams zvanu , saka sūtiet uz e-pastu bildes , to arī izdaru , pēc dienas atnāk atbilde , lai norādot pasūtījuma Nr uz ko atbildu , ka tas tika norādīts , norādu vēlreiz, atbilde nesekoja. Vēl pēc pāris dienām , saņemu e-pastu lai novērtētu preci , ko arī izdarīju,ar visam fotogrāfijām , protams mana atsauksme netika pieņemta, tā vietā saņēmu kārtējo e pastu ar prasību nosūtīt bildes , nu cik var , to arī izdarīju un norādīju , ka tas tika jau izdarīts , atkal atbildes nekādas , jau velkas trešo nedēļu , pēdējā reize , kad vispār kko pasūtu .

28.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.09.2021

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Una Bruge 28.09.2021

Pievienoju jau trešo reizi , sakārtojiet savu sistēmu 12652918.

U

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes