www.sudzibas.lv 220.lv Bojājums un slikts serviss

220.lv - Bojājums un slikts serviss

Labdien!
Gribeju pateikt cik ir slikts un nelabs veikals 220.lv !
Kamer biju komondejuma, sieva pasutija man telefonu Blackberry Q10 vis bij samaksats un pec 1-1,5 nedelas tika sanemts. Pec dazam nedelam esu atbraucis no komandejuma un atveru to telefonu ( bija iepakots un ne viens nevera vala !) izradijas ka telefonam nestrada 7-9 pogas ( vienkarsi nespiezas) ! 17.11.2016 es nodevu telefonu uz veikalu ar pretenzijam ka vins nedarbojas un paprasiju atgriezt naudu !
Labi ka es esu pac zvanijis un rakstiis uz e-pastu 220.lv ! Tiki ta es uzinaju ka naudu man tomer neatgriezis ta ka pagaja vairak par 14 dienam pec preces saniemsanas, beidzot uzinaju ka telefonu aisutijushi uz diagnostiku vai remontu. Tagad esot 15.12.2016 Es ta ari neko nezinu par telefonu, un lai es varetu komunicet ar cilvekiem un zvanit tiem pasiem 220.lv man bij atkal janoperk mobilais telefons...
P.S. tas ir sliktakais veikals (220.lv) ar kuru es esu saaisties! Un ieteicu cilvekiem izvairities no www.220.lv pakalpojumiem!!!

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 20.12.2016

Labdien, Mes atvainojamies par Jums sagādatajām neērtībām! Ņemot vēra ka remontā prece var atrasties līz 30 dienām,savukārt ja remonts aizkavējas par to tiek ziņots, vēlamies precizēt vai atbilde tika sniegta, un kāds bija Jūsu pasūtījuma numurs, kurā bija telefons?

Komentāri (2)

C critical thinker 15.12.2016

ne jau viņi to tālruni taisīja

N nesūdzos 14.01.2017

Kurs vispar vel skatas uz tadiem hlamiem?
Ko mes 2005 atgriezmies vai?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes