www.sudzibas.lv 220.lv Bojajumi, slikts sevis, pelējumui, kurjera neprofesionalitāte

220.lv - Bojajumi, slikts sevis, pelējumui, kurjera neprofesionalitāte

Marta beigās tika pasūtīts dīvāns no 220.lv
piegādes laiks bija 3.04
galu galā prece tika piegādāta 11.04. Kādu apstākļu dēļ prece nebija piegādāta laicīgi neviens nevarēja atbildēt
prece tika piegādāta ar pelējumu, bojājumiem, netīrumiem un citā krāsā
18.04 tika savākta atpakaļ, par naudas atgriešanu neviens no operatoriem nemāk teikt.
Paldies220.lv

18.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 19.04.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 05.05.2023

Labdien, Darja!
Ļoti atvainojamies par piegādātu bojātu preci. Acīmredzot preci šādā stāvoklī saņēmām no ražotāja noliktavas un bojājumu nebija viegli konstatēt, kamēr prece netiek uzstādīta.
Kā Jūs miniet sūdzībā, 4 dienu laikā no informācijas saņemšanas, mēs noorganizējām kurjeru preces paņemšanai, kā arī 21.04 no paša rīta tika noformēta naudas atgriešana.
220.lv

Komentāri (1)

D Darja mednova 19.04.2023

20560623

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes