LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Audu solās atgriezt, bet vairs neatbild

220.lv - Audu solās atgriezt, bet vairs neatbild

Situācija identiska iepriekšējai sūdzībai. Pasūtījums izpildīts daļēji, samaksa pieņemta par pilnu sūtījumu, pa telefonu vispirms sola, ka prece vienkārši ir sadalīta divos sūtījumos un otru pasūtījuma pusi saņemšu dienu vēlāk (diez cik izdevīgi viņiem ir dubultā maksāt par piegādi katru dienu?) , nākamajā dienā ienāk ziņa e-pastā, ka prece ir piegādes laikā sabojāta (par ko gan ir lielas šaubas, jo lai to preci sabojātu to ir jāsviež pret zemi ar spēku) naudu solās atgriezt, bet vairs neatbild. Naudas kontā nav. "Super" serviss. Neiesaku.

19.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

B biznesaklients 25.12.2019

Jūs uzrakstījāt iesniegumu epastā ar lūgumu atgriezt naudu uz konkrētu bankas kontu?
Pēc šāda iesnieguma viņiem ir jāatgriež nauda 14 dienu laikā. Ja viņi to neizdara, vērsieties ptac.
Var solīt/nesolīt, likums paliek likums

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes