www.sudzibas.lv 220.lv Apzināti nepievieno sliktās atsauksmes par preču kvalitāti

220.lv - Apzināti nepievieno sliktās atsauksmes par preču kvalitāti

Labdien. Rakstu, lai pievērstu uzmanību šī veikala vadības, kas ir lietuvieši, preces pārdošanas stilam un pircēja sniegto atsauksmju par preci apzinātu slēpšanu un nepublicēšanu. Pasūtīju no šī internetveikala 220.lv dīvānu amaza. Saņēmu dīvānu labi iepakotu gan plēvē, gan kartonā, viss kārtībā. 5 Zvaigznes. Izpakojot to, ieraudzīju patiešām labas kvalitātes audumu, kuru salīdzinot 220.lv mājaslapā rakstīto varētu ierindot ii vai vismaz iii kategorijas audumu kvalitātes kārtā. No internetveikala mājaslapā paustās informācijas gan netiku skaidrībā - kurai kategorijai audums īsti atbilst, toties norādītā informācija par berzes jeb nodilumizturību pēc martindale skalas minēta ar 2 cipariem gan net 50000, gan 100000 ciklu liela. Hmm. Tad cik īsti manis pasūtītais un nopirktais dīvāns ir nodilumizturīgs? Par cik skaidrībā netiku, rakstīju jautājumu internetveikalam. Atbildēja, ka esot 100000. Tas pats arī par dīvāna svaru - uz orģināliepakojuma ir norādīti 57kg (foto) , bet mājaslapā pie preces apraksta figurē mistiski 90kg. Tas pats par dīvāna guļamplatumu: mājaslapā minēti 136cm, bet faktiski bija 132cm. Tātad jau konstatēju trīs neatbilstības faktiskajam. Aprakstā mājaslapā bija minēts, ka guļamplatībā varot būt ražošanas nobīde + / - 4cm. Bet uzskatu, ka tas ir tikai mārketinga triks, lai piesaistītu potenciālā pircēja uzmanību it kā "platajam" dīvānam. Dīvānā divatā sagulēt var knapi, ar nosacījumu, ja abi ir tievi. No iepakojuma izņēmu 6. Gab. "jaunas" dīvāna plastmasas kājas (2. Gab. 12cm garumā un 4. Gab. 10cm garas) , kuru apakšas bija nošvīkātas, pat ar milimetru dziļām rievām (foto) , radās sajūta, ka tās kāds ir noskrūvējis no jau pāris gadus izmantota, izgrūstīta dīvāna un vienkārši nolēmis paņirgāties par pircēju. Ieraudzīju uz veļas kastes sānu malas eļļainus vai netīru roku atstātus pleķus, kas nešķita pievilcīgi un ieskatoties uzmanīgāk paša dīvāna audumā, pamanāmi vēl vismaz divi mazāki pleķi, kura izcelsmi arī nebija grūti uzminēt, līdz ar ko mans iespaids par Polijas mēbeļu rūpnīcas kiti meistariem, kā kārtīgiem un akurātiem darbiniekiem, kuriem rūp izniegto mēbeļu kvalitāte, jau palika negatīvs. Aplīmētās dekoratīvās Maliņas ar balto līmsloksni ir tik trauslas, ka pieskaroties, tās momentā sadrūp. Cilvēkfaktors. Steiga. Paviršība. Konveijera darbs. Tā es varētu raksturot šos vizuālos defektus.
Saliekot dīvānu kopā, secināju, ka to ir ļoti vienkārši izdarīt. Bet atklājās, ka dīvāna konstrukcija ir šķība. Paaicināju vēl vienu cilvēku, lai apstiprina, ka tiešām mans acumērs neviļ. Uzlikām pat līmeņrādi, kas apstiprināja šo faktu (foto) . Par cik tikko istabā bija uzlikts lamināts, tad par grīdas līmeni šaubu nebija, un rūgtums par dīvāna kvalitāti palika vēl lielāks. Atverot dīvānu guļampozīcijā, vidējās dīvāna kājas palika karājoties gaisā (foto) . Bez komentāriem...
Jautājums - vai samaksātā Cena par šo dīvānu ir adekvāta preces kvalitātei? Vai par šo cenu ražotājs Polijā un izplatītājs Latvijā var atļauties piedāvāt šādas, vizuāli Skaistas, bet izpildījumā samērā zemas kvalitātes preci, tādā veidā reklamējot sevi?
Starpcitu, par šo dīvānu bija ielikta vēl viena negatīva, ar 2 zvaigznēm atsauksme, kura no 220.lv mājaslapas jau ir mistiski pazudusi, bet vietā pēkšņi uzradušās divas citas, lietuviešu pircēju iepriekšējo gadu atsauksmes (pat 2015) , bez bildēm, kas rada pamatotas šaubas par patiesas un objektīvas informācijas apriti 220.lv mājaslapā! Rodas iespaids, ka mājaslapas administrators un internetveikala vadība cenšas no visas sliktās reklamācijas vienkārši tikt vaļā, ko paši arī īpaši neslēpj un mājaslapā raksta, ka viņiem ir tiesības izvērtēt sniegto atsauksmju saturu un aizskarošas atsauksmes patur tiesības nepublicēt. Bet uzsveru, ka mana atsauksme bija korekta, objektīva, balstīta tikai uz faktiem, iesniegta 220.lv kopā ar brāķa attēliem un nebija neviena aizskaroša vārda.
Iesaku 220.lv turpmāk rūpīgāk izvērtēt, kādu preci pārdot savā veikalā, lai neliktu pircējiem vilties un nebojātu savu reputāciju, kā arī apzināti neizdzēst negatīvos vērtējumus, lai tiktu saglabāts objektīvisms!
Un arī neticēt visam, ko viņi raksta savā haotiskās informācijas pilnajā mājaslapā un viņu pašu ieliktajām viltus pozitīvajām atsauksmēm.
Un atcerieties - gandrīz visur, kur uzņēmuma vadību ir pārņēmuši leiši, tur neko labu sagaidīt nevar! Ar šo problēmu un attieksmi esmu saskāries pietiekami daudz, lai izdarītu šādus secinājumus. To raksturo agresīvs, nekaunīgs, un bieži uz melīgas informācijas balstīts vadības un pārdošanas stils.
Kā kompensāciju par iegādāto brāķa dīvānu, reaģējot uz manu atsauksmi, veikala vadība man piešķīra papildus 50eiro virtuālo naudu citiem pirkumiem viņu veikalā. Tas protams ir patīkami, bet šis cēlais žests atgādina ko līdzīgu mutes aizbāšanai vai sāpju naudai. Bet jautājums tomēr ir - vai tiešām manai ģimenei vēl kādreiz būs vēlme kaut ko pasūtīt no veikala 220.lv... Nez vai.
2020. Gada 30. Decembris.

25.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.01.2021

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

A

Komentāri (2)

T Taisnīgums99 26.01.2021

arnij, tu i dundu.
220 vai lietuviskji nav to mantu razhotaji. Sanak, ka asus datoru tu tur nepirksi, jo doma, ka tie datori ir dazadi?

T Taisnīgums99 26.01.2021

ja ar kadu sievieti nesanaks kopa dzivosana tad ne ar vienu citu vairs nekad nesatiksies?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes