www.sudzibas.lv 220.lv Apkalpošana un servisa kvalitāte zem katras kritikas

220.lv - Apkalpošana un servisa kvalitāte zem katras kritikas

Pasūtīju bāra krēslus 450eur vērtība. Piegādes datums bija paredzēts 03.09. Es saņēmu jau trešo sms, ka piegāde kavēsies un prece tiks piegādāta 11.10. (tas ir vairāk kā mēnesi pēc sākotnējā datuma!) negaidīti saņēmu preci 28.09 - bet tikai pusi no krēsliem. Komplektā ir divi bāri krēsli (es pasūtīju 5 komplektus) , bet es saņēmu tikai 5 krēslus. Kā tas vispār var būt? Esmu ļoti vīlies un esmu pilnīgi pārliecināts, ka turēšos no šīs kompānijas pa gabalu un ieteikšu visiem darīt tāpat, jo es samaksāju lielu naudu par preci, bet man ir jāgaida un visu laiku jādomā par to kas notiek ar manu pasūtījumu. Ļoti ļoti slikta apkalpošana.

30.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 30.09.2021

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes