LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Darbinieku sistemātiskās kļūdas

AtrisinātaMobilukss/ 1A.lv veikals - Darbinieku sistemātiskās kļūdas

Jau otro reizi saskāros ar darbinieku nevēlēšanos iedziļināties klientu problēmās.
Pirmā situācija gadījās dažus mēnešus atpakaļ. Pasūtīju preci pie kuras bija informācija, ka varu saņemt nākošajā dienā. Prece man bija steidzami vajadzīga jo šajā dienā bija plānots viņu uzdāvināt dzimšanas dienā. Nākamajā dienā satraucoties, ka var būt 1a nepaspēs apstrādāt šo sūtījumu piezvanīju konsultantam, kurš pārliecināja, ka prece būs šodien (pat nepajautot sūtījuma numuru) , es pat pārjautāju, vai tā ir 100% informācija, atbilde bija pozitīva. Protams, nesaņēmu nekādu izziņu, ka varu preci saņemt, aizbraucu caur visu rīgu uz 1a biroju, kur man pateica, ka preces nav un būs tikai pēc 2 dienām un viņi neko nekomentēs.
Šobrīt atkal saskāros ar nepatīkamo situāciju pasūtit preci. 4 dienas nebija nekāda apstiprinājuma, pēc tam saņēmu e-pastu, ka prece nav pieejama un var būt vēlos kādu alternatīvu. Izvēlējos citu, konsultants pateica piemaksāt vēl naudiņu, ko es arī izdarīju. Un atkal 1,5 nedēļu nekādas informācijas. Pēkšņi atnāk e-pasts, ka nav saņemts maksājums. Rakstu uz info e-pastu, man atbild, ka nav samaksāta piegādes maksa, kura jau bija samaksāta 2 nedēļas atpakaļ, kad sūtīju preci. Ko es arī pateicu, saņemot atbildi, ka neko neredz, nekas nebija samaksāts. Es atradu rēķinu, nosūtīju un atpakaļ saņēmu lielisku piēdāvājumu - saņemt preci 1a birojā! Sakiet lūdzu - kādēļ? Preci protams atcēlu. Lielisks serviss “e-veikalam nr. 1”.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 27.07.2018

Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju atrisinājām.
Veiksim pārrunas ar klientu apkalpošanas speciālistiem, lai nākotnē šādi gadījumi neatkārtotos.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un ceram uz pozitīvu sadarbību arī turpmāk.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 08.01.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Q

Komentāri (1)

J Jogita G 03.08.2018

Tā laikam viņiem ir sistēma! Apsolīt,pārliecināt klientu,ka prece tiks piegādāta laikus,kā rakstīts mājas lapā ,un kā vairāki operatori (3)pa telefonu solīja! Un beigās vienkārši "piečakarēt"klientus! Super sistēma!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes