www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss, klienta ignorēšana, naudas neatdošana

1a.lv - Slikts serviss, klienta ignorēšana, naudas neatdošana

Biju internetveikala 1a.lv ilggadīga kliente. Vienmēr viss bija labi - ātra pasūtījuma apstrāde un piegāde. Tā bija līdz brīdim, kad nācās pirmo reizi atgriezt nopirkto preci (līdz šim nekad neko neatgriezu šim pārdevējam) .
2020. Gada 10. Decembrī veicu preces atgriešanu no pasūtījuma nr. B000244125
prece: y00000104648136828 smalcinātājs tefal mb756g, 200w, Cena 47.99 eur.
Preci atgriezu, jo nelikās normāli milzīga sprauga starp plastmasas detaļām ierīces apakšā. Kaut gan pircējam jebkurā gadījumā ir iespēja izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā, pat nenorādot iemeslu.
Prece nosūtīta ar dpd kurjeru. Par sūtījumu samaksāju 8.49 eur. Pēc pakas numura 05757894844576 izsekošanas dpd.lv redzams, ka mans sūtījums piegādāts 14.12.2020. Plkst.10.13.
Piegādes adreses:
K Senukai 1a.lv klientu centrs atgriešana
Priedaines iela 37, Rīga, 1029, Latvia

joprojām neesmu saņēmusi nekādu informāciju par atgrieztās preces saņemšanu, atgriešanas pieteikuma apstrādi un tml. Divu mēnešu laikā neesmu saņēmusi arī naudu par atpakaļ nosūtīto preci!

Kā jau citi raksta, klientu apkalpošanas telefons nav sasniedzams, sazvanīt nav iespējams. Uz e-pasta adresi [slēpt]@1a.lv nosūtīju 4 e-pastus un ierakstīto vēstuli pa pastu ar lūgumu atrisināt situāciju ar preces atgriešanu, pievienojot visus iespējamos dokumentu. Uz e-pastiem ir tikai automātiskā atbilde "informācija nodota servisa nodaļai. Tiklīdz e pasts tiks apstrādāts ar jums sazināsies, par risinājumu. "

citādi, kā par krāpniecību šo gadījumu nevaru nosaukt. Nebiju gaidījusi tik bezkaunīgu rīcību no tirgotāja, kurš nemaz neievēro savus pirkšanas noteikumus (https://www.1a.lv/kp/pirksanas-noteikumi/h) un patērētāja likumiskās tiesības.
Aicinu pārējos 100 reizes padomāt pirms veikt pasūtījumu no šī veikala.

14.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 23.02.2021

Labdien,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju, diemžēl bija nepieciešams papildus laiks, lai atrastu un saņemtu Jūsu nosūtīto sūtījumu.
Situācija ir atrisināta un nauda par atgriezto preci ir atmaksāta uz Jūsu norēķinu kontu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

Komentāri (5)

T Taisnīgums99 14.02.2021

A jums elita pirms atgriezshanas neienaca prata noskaidrot kur prece ir jasuta? Te pat jebkuram skaidrs, ka 1a neatrodas Priedaines iela, jus sava gudribaa mantu nosutijat uz nepareizu adresi.

E Elita Dudareva 15.02.2021

Pirmkārt, veikala atgriešanas politikā noteikts, ka atgriešana ir iespējama klientu apkalpošanas centros. Priedaines ielā norādīts kā viens no tiem, ir blakus piezīme "1A pasūtījumu saņemšana, 14 dienu atteikumi / nodošana garantijā".
Otrkārt, mēģināju sazvanīt klientu apkalpošanas tālruni, lai precizētu, kur jāsūta prece - sazvanīt nebija iespējams.
Treškārt, jautāju arī ar e-pasta starpniecību - atbilde atnāca tikai pēc kādām trīs dienām, kad jau nebija cerības saņemt atbildi un preci biju nosūtījusi vadoties no informācijas 1a.lv mājas lapā.
Un beidzot, par to, kur ko nosūtīju informēju uz e-pasta adresi [slēpt]@1a.lv, uz ko saņēmu atbildi "Labdien,
Paldies par informāciju . Ar cieņu, Garantijas pakalpojumu konsultants Viktors"

https://www.1a.lv/kp/atgriesana-un-garantija/i
Atgriešana un garantija
4.2. Nopirktās preces no 2020. gada 5. maija, atgriešana ir iespējama klientu apkalpošanas centros, adreses adradīsiet šeit, atgriešanas forma ...

Klientu centri: https://www.1a.lv/stores

Secinājums: veikala publicētajā atgriešanas potikā nav skaidras informācijas, kā jārīkojas klientam. Komunikācija ar klientiem nekāda, mājas lapā maldīga informācija.
No 56 EUR zaudēšanas nabadzīgāka nekļūšu, bet šajā veikalā noteikti iepirkties vairs negribēšu.
Es daudz iepērkos internetā, t.sk. ārzemēs, bet ar tādu bardaku saskaros pirmo reizi.

K Kika 18.02.2021

Ļoti žel ka agrāk neizlasīju atsauksmes-sūdzības.
Pilnīgi un totāli neiesaku šo portālu , vismaz pašlaik, ja viņi uzlabos savu darbu - servisu tad var padomāt.
Preci pasūtot protams redzamā vietā info-piegāde - lidz 3 dienām, kas ir normāli LV robežās, taču dienas paiet ,prece nav , jautājot jau info sadaļai , tiek paskaidrots saņemsiet preci pēc meneša ( japiebilst ka pilnīgi ikdieniškas preces ) !

Piekrītu. Labāk izmantojiet cita veikala pakalpojumus. 1a ir bezatbildigs un klientu ne respektošs uzņēmums.

E Elita Dudareva 24.02.2021

Paldies uzņēmumam, ka problēma tomēr tika atrisināta. Tomēr par sadarbību turpmāk 100 reizes jāpadomā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes