www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Prece Gembird Car Dashcam Dvr Full Hd1080p with gps tracker tika iegādāta 29.12.2016 un pa 60eur. No tā brīža pilnvērtīgi nedarbojas, visu laiku tika konstatēti traucējumi darbībā. Iekārta tika nodota servisa remontā 2 reizes.
27.12.2018 prece tika atgriezta garantijas servisā, garantijas ietvaros defekts tika konstatēts un apstiprināts, kā arī tika apstiprināta naudas atgriešana par šo ierīci 50eur apmērā. Vispirms man tika solīts, ka nauda tiks atgriezta 10 darba dienu laikā (t. I. Līdz 15.01.19) , bet tad 17.01.19 tika saņemts e-pasts no 1a.lv veikala par to, ka servisā nodotajai precei diagnostikas laikā ir apstiprinājusies pieteiktā neatbilstība un "tuvākajā laikā (parasti 10 - 30 dienu laikā) apmierināsim izvēlēto neatbilstības novēršanas prasību. " tad 30.01.19 sekoja e-pasts no 1a.lv "par 1a.lv servisā nodoto preci tiks veikta naudas atmaksa 50.00 eur uz norādīto bankas kontu. Ja saņēmēja un bankas konta informācija ir norādīta korekti, naudas atmaksa tiks veikta 15 darba dienu laikā, taču visbiežāk tas notiks līdz 10 darba dienu laikā. " vēlāk, jau februāra vidū esmu vairākkārtīgi sazinājusies ar 1a.lv serfisa centru un man ir skaidrots, ka viņi precizē informāciju no grāmatvedības boidaļas, ka vēl nav saņemta info par naudas atgriešanu, tad zvanot viņiem, ka viņiem diemžēl ir problēmas ar sistēmu, līdz ar ko, naudas atgriešana nevar tikt atgriezta solītājā laikā un nav info par to, kad nauda vispār tiks atgriezta. Es, ka patērētājs esmu gan bez preces, gan bez naudas.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 28.02.2019

Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka naudas atmaksa ir ieilgusi.
Līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, minētais gadījums ir izņēmums.
Darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu šo situāciju, pēc iespējas ātrāk.
Atvainojamies vēlreiz par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 04.04.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes