www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

Atrisināta1a.lv - Slikts serviss

Tas 1a ir pilnīga mēslu bedre.
paņēmu datoru līzingā. pēc pus gada kaut kur pazuda maksājuma grafiks. piezvanīju un prasīju kā rīkoties. teica, lai uzrakstu epastā un pajautāju, lai atsūta jaunu kopiju. izdarīju tā. pagāja 2 mēneši, uzrakstīju vēlreiz, pagāja vēl kādi 2 mēneši. šķiet, ka šodien jau ir pēdējais maksājums, bet nezinu cik man jāmaksā. Šodien uzrakstīju vēl 3 epastu, bet uz to vairs neceru. jābrauc vien būs pašam uz turieni un jārunā.
Ja man prasa, vai es iesaku interneta veikalu 1a.lv, tad es varu 100% teikt, lai neko šeit nepērk, jo ar paša datora dabūšanu jau sanāca problēmas, kas vilkās kāda pus mēneša garumā...

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 15.08.2017

Labdien Pauls.

Sazinājāmies ar Jums telefoniski un informējam, kā Jums rīkoties attiecīgajā situācijā.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Pauls G 15.08.2017

Lai atzīmētu sūdzību kā atrisinātu, lūdzu uzrakstiet sīkāku informāciju, kā šī problēma tika atrisināta - telefona zvans

P

Komentāri (2)

Ventilators 15.08.2017

Man šķiet nomaksā, ik mēnesi maksājat līzinga kompānijai nevis 1a.lv!? Jums jāsazinās ar līzinga kompāniju kam maksājat nevis 1a.lv

Negribētos ticēt, ka 1a.lv darbojas kā kreditors.

K Kaspars Kaspars 16.08.2017

1A.lv ir laipna attieksme, kad nāk pakaļ precei un atstāj pie viņiem naudu.Tiklīdz iestājas kādas problēmas vai garantijas gadījums tad sākas problēmas un gemoroji ar viņiem.
No svaigākiem gadījumiem, pirku 1A.lv oriģinālo Samsung viedtālruņa auto lādētāju.Pēc 1.gada minimāalas lietošanas pāris reizes tikai lādētājs izgāja no ierindas vairs nelādē. Uzzvanīju telefoniski uz 1A.lv teica ja ir čeks vediet mums bez problēmām varēs atdot un samainīt pret līdzvērtīgu. Ierodoties 1A.lv birojā paņēmu nummuriņu kur apkalpo garantijas gadījumus un tad sākas.Pirmkārt es biju vienīgais tai brīdī uz garantijas pieteikumiem.Tur ir atsevišķa telpa, kurai durvis vaļā.Iekšā divas 1A.Lv darbinieces mierīgi pļāpā ar kaut kādu čali.Tā nogaidīju 20.min, kungs papļāpāja ar darbiniecēm un devās prom, pēc kā tika iedegts numuriņš.Izklāstot problēmu, darbiniece apskatījās datorā un pateica, ka uz lādētājiem garantija ir tikai 1.gads no pirkuma brīža.Kāda mārutka pēc nevarēja šo pateikt jau telefonsarunas laikā ? Telefonsarunā uzreiz teicu ka lādētājam ir pirkuma čeks, bet iegādāts viņš tika gadu atpakaļ. Arī cik saprotu tad MK noteikumi paredz , ka jebkurai elektroiekārtai ko tirgo LV garantija ir 2.gadi. Kretīnu kantoris.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes