www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

1a.lv - Slikts serviss

Pasūtīju vairākas preces, kurām bija norādīta piegāde 2 darba dienu laikā. Pēc pasūtījuma veikšanas un apmaksas, piegāde pārcēlās par vienu darba dienu (labi, tas vēl nekas). Piegādes dienas rītā saņemu sms no piegādes servisa: "Atvainojiet, kurjeram neizdevās ar jums sazināties. Pasūtījums tiks piegādāts rītdien." Man neviens nebija zvanījis. Sazinoties ar piegādes dienestu, noskaidrojās, ka preci nevar piegādāt, jo palete ir pārāk augsta. Piegādes dienests ziņõja, ka atgriezīs preci nosūtītājam. Sazinoties ar 1a.lv, man paziņoja, ka tā tiešām ir un viņi tur neko nevar darīt, mans pasūtījums tiks atcelts. Es jautāju, vai tiešām nav pieejams kāds cits piegādātājs, kas var atvest augstāku paleti, vai es pats varētu aizbraukt pakaļ. Man atbild, ka vajadzēja izvēlēties saņemšanu veikalā (šāda opcija nebija pieejama, veicot pasūtījumu). Sapratu, ka nav jēgas runāt un samierinājos ar pasūtījuma atcelšanu.
Pēc pāris stundām zvanīju atkal, jo internetveikalā pasūtījuma statuss nav atcelts. Pa tālruni man ziņoja, ka pasūtījums ir atcelts un naudu saņemšu atpakaļ tuvākajā laikā.
Pēc 2 dienām man atnāk ziņa no kurjera, ka pasūtījums tiks piegādāts šodien. Sazvanījos ar kurjeru un skaidroju, šo pasūtījumu atcēla un tas nav man jāpiegādā.
Sazvanoties atkal ar 1a.lv man paziņo, ka prece jau ir nodota kurjeram un tagad naudas atgriešana aizņems 14 dienas. Pēc 14 dienām neesmu saņēmis atmaksu. Piezvanot uz 1a.lv un paskaidrojot situāciju jau kuro reizi, man ziņo, ka vienu daļu atmaksās tuvāko dienu laikā, bet otrai daļai vēl nav izrakstīts kredītrēķins, kaut arī prece ir jau atgriezta pie viņiem. Daļu atmaksas saņēmu nākamajā dienā, bet pēc nedēļas daļu vēl joprojām neesmu saņēmis. Zvanot 1a.lv, man atbild to pašu - atmaksa būs tad, kad būs kredītrēķins. Uz jautājumu - kad būs kredītrēķins, saņemu atbildi - nezinu. Uz lūgumu - savienojiet mani ar kādu, kas man var atbildēt, man atbild - nevaru. Vēl joprojām gaidu ~175 EUR atmaksu 3 nedēļas vēlāk, kad 1a.lv paši atcēla manu pasūtījumu.

09.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 22.02.2023

Labdien,

Paldies, ka sazinājāties ar 1a.lv un informējāt par savu iepirkšanās pieredzi, lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Diemžēl, mēs Jūs nevaram identificēt, kā mūsu klientu.

Labprāt uzzinātu ko vairāk par šo situāciju tādēļ lūdzam Jūs sazināties elektroniski rakstot uz [email protected]

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

T

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes