LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

1a.lv - Slikts serviss

Šodien vēlējos iegādāties monitoru. Esmu pašnodarbinātais, kurš ir pvn maksātājs. Rēķinam no 1a nepieciešams uzrādīt manu pvn maksātāja numuru, bet automātiski ģenerētajā rēķinā tas neparādījās. Zvanīju uz 1a. Jaunkundze, kas atbildēja pateica, lai piereģistrējos un tur norādu savu reģ. Nr. , kas ir mans personas kods. Piereģistrēties ar personas kodu, kā reģistrācijas numuru nebija iespējams. Jaunkundze pateica, ka šo problēmu nevar atrisināt un viss. Monitoru nopirku jau citur, kur šādas problēmas nebija. Visvairāk izbrīna fakts, ka tu vēlies kaut ko iegādāties un atdot savu naudu, bet persona otrā galā ir maksimāli neieinteresēta. Būtu man tāds darbinieks - minimums veiktu smagas pārrunas par to, ko vispār nozīmē konsultēt klientus un kāds ir darba mērķis. Brīnos, ka cilvēki to nesaprot, ka biznesa mērķis ir pelnīt.

20.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 20.11.2020

Labdien,
Veicot pasūtījumu Jums bija jāpievieno jauns konts uz Juridisku personu.
Telefoniski Jums tika sniegta informācija, ka ailē PVN maksātāja numurs jāievada Jūsu PVN maksātāja numurs (personas kods).
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību.

Komentāri (1)

D Dace Rozenšteina 20.11.2020

Es Jūs apsveicu ar pirkumu citā veikalā. Es iegādājos brāķetu monitoru 1a.lv internetveikalā nu jau no 23.10.2020 nevaru atrisināt problēmu ar šo iestādi. Nav ne monitora ne naudas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes