LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Slikta klientu apkalpošana

1a.lv - Slikta klientu apkalpošana

Jāsaka, ka lielākoties, kad nav jāsaskaras ar klientu apkalpošanu un kādu problēmu risināšanu saistībā ar pasūtījumu, viss ir labi. Diemžēl šoreiz, un ne pirmo reizi, bija jāsaskaras ar slikto klientu apkalpošanas kvalitāte no 1a.lv. Skaitās viens no lielākajiem interneta veikaliem pie mums, ar labām biznesa partnerattiecībām, taču ne zvanu centra apkalpošana, nedz facebook konta darbība neatbilst klientu apkalpošanas līmenim kādam būtu jābūt tādam uzņēmumam. Šķiet, ka viņiem nav vēlmes nākt pretī klientiem vai risināt radušās situācijas ar sūtījumu, pat gadījumā, kad paši veic izmaiņas veiktajā pasūtījumā. Ieteikums klientiem - izdariet pirkumus apzināti, īpaši ja pirkuma summa ir liela.
Pirms dažām dienām bija jāpienāk manam sūtījumam no 1a.lv. Sūtījuma pienākšanas dienā man zvanīja no klientu apkalpošanas centra saistībā ar to, ka manis izvēlētais saņemšanas veids pašlaik nav pieejams (lai gan izdarot pasūtījumu bija) , līdz ar to pasūtījumu nepieciešams atcelt. Teicu, ka nav problēmu, ņemot vērā ārkārtas situāciju valstī. Viņi piedāvāja pasūtījumu veikt vēlreiz (atceļot un pasūtot no jauna) kam arī piekritu, taču teicu, ka izdarīšu to pats. Vēloties veikt atkārtotu sūtījumu, konstatēju, ka preces Cena ir augstāka kā tā par ko veicu pasūtījumu. Rakstīju un zvanīju, lai vienotos par to, lai man būtu iespēja izdarīt pasūtījumu par to pašu summu kā iepriekš (pasūtījumu, kuru 1a.lv atcēla, jo nespēja man nodrošināt preces piegādi) , kas man šķiet tikai loģiski, uz ko saņēmu atbildi, ka tas nav iespējams. Mēģinot jautāt vai ir iespējams saņemt atlaidi no viņu puses vai kā citādi atrisināt situāciju, atbilde bija noliedzoša, bārstoties tikai ar savām tiesībām mainīt cenu pēc pašu patikas. Protams, veikals patur iespējas mainīt Cenas, noteikumus utt. , taču attieksme pret klientu ir diez gan nejauka, pretim nākt nevēlas un risinājumus nepiedāvā. Gribi sūti, negribi - nesūti. Nav ieinteresēti abpusēja risinājuma meklēšanā. Žēl, ka galvenais ir tikai bizness un ienākumi, nevis klienti un apkalpošanas kvalitāte.
Taču palasot atsauksmes ir redzams, ka šāda veida situācijas nenotiek reti un uzņēmumam tāda veida apkalpošana ir diez gan ierasta lieta.

24.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 29.03.2020

Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Na

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes