www.sudzibas.lv 1a.lv Skaties ko pērc, ka neiegrābies

1a.lv - Skaties ko pērc, ka neiegrābies

Gribu vērst uzmanību uz precēm ko jūs saņemat. Noteikti apskatiet un pārbaudiet pirkumu saņemšanas brīdī, vai iepakojums jau nav atvērts pirms jums. Mana pieredze ar šo veikalu ir tāda, ka iegādājos bezvadu klaviatūru, kura, kā vēlāk izrādījās, bija atvērtā iepakojumā un vispār nestrādāja. Radās viedoklis, ka vai nu tā paņemta no kāda veikala kā brāķis vai arī no darbnīcas ar mērķi kaut kā kādam "nogrūst". Uz to noreaģēju jau nākošajā dienā (14.02.2014.) iesniedzot to atpakaļ ar prasījuma pieteikumu (obligāti uz sava eksemplāra pieprasiet paraksti par saņemšanu) par brāķi un naudas atgriešanu. Domājat, ka naudu esmu dabūjis atpakaļ? Nē, pēc 10 dienām rakstisku atbildi nesaņēmu, zvanīju lai noskaidrotu kas notiek, solīja ka atbildīgā persona atzvanīs. Atzvanīšanu gaidīju nedēļu, zvanīju atkal, tagad saņēmu lūgumu ieskanēt savu pieteikuma eksemplāru un nosūtīt viņiem. Atkal "0" emociju, atkal zvans no manas puses un atkal solījums atbildēt tuvākajā laikā (kas velkas līdz pat šodienai). Tāda lūk mana pieredze ar šo veikalu. Tagad esmu visu nodevis Patērētāju aizsardzības centram.

V

Komentāri (4)

K KJanis 31.03.2014

Noteikumi par distances līgumu:
14. Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības, pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam ir pienākums iespējami agrāk, bet ne vēlāk kā 30 kalendāra dienu laikā no dienas, kad patērētājs nosūtījis rakstisku atteikumu, atmaksāt patērētājam visas viņa veiktās iemaksas.

Par ko tad nervozējam? Ja Tev nesamaksās pēc tām 30 dienām, nu tad gan "cel jumtu gaisā"! Bet pagaidām, ja pareizi saprotu, pārdevējs arī iespējams vnk izmanto savas tiesības!

A ashatana_47 31.03.2014

http://www.ptac.gov.lv/page/234

1a.lv Pārstāvja atbilde 01.04.2014

Labdien! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, kas radusies ar Jūsu iegādāto preci. Ar Jums sazinājāmies un nosūtījām Jums naudas atgriešanas iesnieguma veidlapu, centīsimies pēc iespējas ātrāk pārskaitīt Jums naudu, tiklīdz saņemsim no Jums aizpildītu iesniegumu. Ceram uz veiksmīgu sadarbību ar Jums arī nākotnē un ceram, ka vairs neatkārtosies nepatīkamas situācijas. ;)

V vapon 03.04.2014

Jautājums beidzot atrisināts. Aizpildīju saņemto veidlapu un nosūtīju atpakaļ un pāris dienu laikā saņēmu atpakaļ naudu. Labi, ka viss beidzot atrisinājās tik veiksmīgi. Paldies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes