1a.lv - Serviss

Laiki, kad 1a vispirms sazinājās ar klientu par preces esamību noliktavā un pēc tam sūtot rēķinu, bija daudz labāki un ērtāki. Tagad naudas aizturēšana un atbildes "Noliktavā preces šobrīd nav", "Vairumtirgotāji, saka, ka tāda prece neesot gaidīta" un tt.. Ļoti nepatīkama sajūta, it kā apzaga, par pasakot, ka atgriezīs naudu trīs dienu laikā. Redzēsim, pagaidām, man par šo veikalu ir vairāk nekā negatīva atsauksme. Bija daudz un daudz labāka, bet kā arī teicu, nav labākā tā pārmaiņa.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 27.05.2016

Sveiki, Vjačeslav. Pasūtījuma noformēšanas brīdī prece bija pieejama vairumtirgotājiem noliktavā, tāpēc Jums nosūtījām rēķinu un pēc apmaksas saņemšanas to pasūtījām, bet diemžēl vēlāk saņēmām no vairumtirgotāja informāciju, ka prece ir beigusies. Par to Jūs arī informējām un piedāvājām izskatīt alternatīvas, tomēr atteicāties. Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.

Papildināts Vjačeslavs Malgovskis 27.05.2016

Neko 1a mani neinformēja :) es Jums pats uzrakstīju ;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes