www.sudzibas.lv 1a.lv Rupja attieksme, pircēju maldināšana par saņemšanas termiņiem,

Atrisināta1a.lv - Rupja attieksme, pircēju maldināšana par saņemšanas termiņiem,

Izvēlos preci kurai atzīme "varēs saņemt rīt birojā", apmaksāju to savā interneta bankā, nosūtīju maksājuma apliecinājumu, klēpju dators bija steidzami nepieciešams darbam. Zvanot nākamajā dienā uz veikalu, saņēmu rupju pēc formas atbildi no kāda skuķa. Īsumā jēga tāda, ka saņemt datoru solītājā laikā nav iespējams. Nekad vairāk!

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 20.08.2018

Labdien, Centāmies ar Jums sazināties telefoniski, diemžēl, neveiksmīgi.
Nauda par pasūtījumu ienāca 20.08.2018, tiklīdz saņēmām apmaksu preci pasūtījām no piegādātāja.
Plānotais saņemšanas datums pasūtījumam ir 28.08.2018.
Ceram uz pozitīvu sadarbību.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 30.10.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Autora minētā situācija ir atrisināta, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (4)

Dainis 18.08.2018

Ja ko steidzami vajag tad parasti aiziet uz veikalu un nopērk, nevis pasūta no kādas mistiskas Polijas noliktavas.

NeWVeL 18.08.2018

ar musu algam?

Andris Sa 18.08.2018

зачем заранее платить? я всегда плачу только при получении товара.

A AGr 21.08.2018

Ja ir vēlme preci saņemt laicīgi, nekādā gadījumā nevajag maksāt ar priekšapmaksu. Cik šādi gadījumi nav lasīti. Maksājot pie preces saņemšanas, nekad nav bijušas problēmas ar ātru pasūtījuma izpildi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes