www.sudzibas.lv 1a.lv Preci, par kuru samaksāts augustā, piegādā tikai novembrī. Pie tam sliktā kvalitātē.

1a.lv - Preci, par kuru samaksāts augustā, piegādā tikai novembrī. Pie tam sliktā kvalitātē.

Diemžēl kļūdas sūdzības tematā nav. Varu uzrādīt dokumentus. kas apliecina, ka datoru, kuru 1a apņēmās (gan rakstiski, gan telefoniski) piegādāt augustā 2-3 dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas, viņi patiesībā ir piegādājuši 2-3 MĒNEŠUS pēc apmaksas saņemšanas. Pasūtīju un apmaksāju datoru augustā, bet saņēmu un reāli varēju sākt lietot tikai novembrī. Man tajā laikā, protams, vajadzēja iztikt bez datora, jo nauda jau bija pie 1a. Tāpat nācās patērēt daudz laika un nervu, lai piedabūtu 1a šo piegādi veikt vismaz šajā laikā (ieskaitot vairākus braucienus pie viņiem uz sava rēķina, lai gan biju apmaksājis viņiem arī piegādi, kā arī telefona zvanus uz numuriem, kas viņiem ir par paaugstinātu maksu un uz kuriem atbild tikai viņu autoatbildētājs, bet paši, tiklīdz jārisina problēmas, neatzvana). Galu gala piegādāja manāmi lietotu un apbružātu, nevis jaunu datoru. Tāpēc iesaku citiem ļoti uzmanīties un neiekrist uz šīs firmas piedāvājumiem, kas cenas un piegādes nosacījumu ziņā tikai izskatās labāki nekā konkurentiem.

1

Komentāri (4)

B Beisbolzzz 01.12.2013

ieraksti sūdzību arī salidzini.lv

pēc tam veikals sazināsies ar lūgumu lai izņem slikto atsauksmi par to samaksājot kautkādus 5 ls

kautko vismaz dabuusi atpakaļ :)

S smīkņa 01.12.2013

Ja reiz piegādāja lietotu datoru, kāpēc neizmantoji tiesības 14 dienu laikā atgriezt preci?

1 1a_klients 02.12.2013

Pateicos par komentāriem!
Tagad es saprotu, kāpēc portālā salidzini.lv interneta veikalam 1a.lv ir tik maldinoši augsts novērtējums. Iznāk, ka arī ar novērtējumiem 1a.lv manipulē un krāpjas!?
Man nebija 14 dienu atteikuma tiesību, jo pirku datoru, kā juridiska persona. Ja jau citiem interesē precizējoši jautājumi, tad vēl svarīgāk man šķiet piebilst sekojošo. - Tiklīdz viņi (1a) vairs nevarēja noslēpt, ka rada man negodīgus zaudējumus, visa viņu laipnība izplēnēja un viņi sāka ignorēt arī manus e-pastus. Tā kā sarakste e-pastā, pat lai uzzinātu mana pasūtījuma statusu, arī nebija risinājums.

1a.lv Pārstāvja atbilde 04.02.2014

Sveiki. Īsti neuzskatam, ka problēmu atrisināšana ar klientu ir manipulēšana.:) Vai varam palūgt Jūsu pasūtījumu numuru, lai noskaidrotu situāciju, jo mums nav būtiski - vai klients iegādājas produktu vai vēršas ar problēmu - tas ir mūsu klients
un vienmēr mums svarīgs

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes