www.sudzibas.lv 1a.lv Pilnīgs bardaks un klientu uzskatīšana par muļķiem

1a.lv - Pilnīgs bardaks un klientu uzskatīšana par muļķiem

Pasūtīju interneta veikalā 1a.lv preci ar pašizvešanu no lucavsalas preču saņemšanas punkta. Saņēmu ziņu, ka prece ir sagatavota un tai var braukt pakaļ. Kad ierados pēc tās un izstāvēju rindu, izrādījās, ka prece šai punktā nav, ir jābrauc kaut kur citur, ēkas otrā pusē. Preci apmaksāju, saņēmu čeku un preces pieņemšanas aktu un devos uz otru ēkas galu. Atdevu darbiniekam čeku un aktu, kurš pēc šiem papīriem nesaprata, kas tas ir, kas man jāpaņem. Paskaidroju, kas tas ir. Darbinieks meklēja, meklēja, atrast nevarēja. Pateicu, ka lai dod man atpakaļ tos papīrus, braukšu uz preču izsniegšanas punktu, lai atgriež naudu, jo es negaidīšu pusstundu kamēr tiek meklēta prece, par kuru saņemtajā sms’ā tika norādīts, ka tā ir jau sagatavota. Aizbraucu uz preču izsniegšanas punktu - izstāvēju atkala rindu, taču konsultante Saka, ka naudu viņi atgriezt nevar, neskatoties uz to, ka tas ir pirkums interneta veiklā. Tikmēr noliktavas darbinieki beidzot preci bija atraduši. Teicu, lai viņi ved preci uz preču saņemšanas punktu, jo tieši tur ir jāsaņem preces un klientam nav jābraukā apkārt, lai kaut kur citur preces saņemtu. Konsultante to noliktavas darbiniekiem pateica un palūdza preci atvest. Noliktavas darbinieki to atteicās darīt, jo redziet, viņiem esot inventarizācija un nav neviens, kurš aizved preci uz preču saņemšanas punktu. Bija atkal jābrauc uz noliktavu, kur darbinieki vēl tā arī nebija sagatavojuši preci saņemšanai, bet tikai to atbrīvoja no citām precēm, kuras bija tai aizkrautas priekšā. Ja jums ir daudz laika, patīk problēmas, sistēmas trūkums un absolūts bardaks uzņēmumā, kurš savus klientus uzskata par pilnīgiem muļķiem - 1a.lv ir domāts tieši jums: viņi šai ziņā neliks jums vilties!

19.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 21.03.2022

Labdien!
Paldies, ka esat mūsu klients un sazinājāties ar mums! Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Mums rūp mūsu klienti un Jūsu viedoklis mums ir svarīgs.
Notikušo pārrunāsim, lai šādas situācijas turpmāk nepieļautu un mēs varētu sniegt mūsu klientiem tikai labāko apkalpošanas pieredzi. Vēlreiz atvainojamies par nepatīkamo situāciju un patiesi ceram uz pozitīvu turpmāku sadarbību.

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes