www.sudzibas.lv 1a.lv Piegādā citu preci un situāciju nerisina

Atrisināta1a.lv - Piegādā citu preci un situāciju nerisina

Pasūtījām bērnam veLosipēdu (pasūtījuma nr.2055000) , bijām izvēlējUšies konkrētu ražotāju - Vācijā ražoto puky. Preces piegādi solīja divu nedēļu laikā, kas arī būtu ok, ņemot vērā to, ka intereSēja šis konkrētais veLosipēds. Bērns laimīgs, kad saņemu ziņu, ka prece tiks piegādāta divas dienas ātrāk kā solīts (saņēmām trešdien, 01.04.2020.) , tik nelaimīgā kārtā, atpakojot preci secinām, ka tas nav veLosipēds, kuru bijām pasūtījUši - cita krāsa un pētot sīkāk - arī cits izmērs un vispār cits ražotājs. Puky veLosipēda vietā atsūtīts krietni lētāks - cita izmēra ražotāja romet veLosipēds.

Nekavējoties zvanu uz 1a info tālruni, mani lūdz nosūtīt fotogrāfijas ar saņemto preci un pasūtījuma datus. Nosūtot e-pastu tajā pašā vakarā, saņemu ziņu, ka atbildēs dienas laikā. Kad piektdien atbildi vēl nesaņemu, sūtu e-pastā atgādinājumu, uz kuru saņemu atbildi, ka ir nosūtīta informācija atbildīgajiem darbiniekiem. Pirmdienas priekšpusdienā saprotu, ka nevienam situācija ar kļūdaini piegādāto velosipēdu nerūp, zvanu uz info telefonu, Sola, ka precizēs statusu un atzvanīs tuvākajā laikā. Dienas laikā nesaņemu ne telefona zvanu, ne e-pastu. Vakarā zvanu atkal un trīs darba dienu laikā vairāk kā "informācija nodota atbildīgajiem darbiniekiem" man pateikt nevar. Šobrīd 1a ir pieturējuši 200 eiro mūsu līdzekļu un nesniedz informāciju par iespējamu situācijas risinājumu, kas ir vienkāršs - samainīt pret pareizo preci.

Ļoti nepatīkama situācija, šis bija pēdējais mūsu ģimenes pirkums šajā interneta veikalā.

06.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 09.04.2020

Labdien,

Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju izskaidrojām.

Šādos gadījumos klientam ir iespējams izmantot 14 dienu atteikuma tiesības.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 25.05.2020

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

S

Komentāri (2)

BondsBonds 07.04.2020

Protams, tūlīt dažu dienu laikā no Ķīnas ar kosmosa kuģi atnāks pareizais. Vēl korona! Taču skaidrs, kaņemot vērā 2 nedēļu piegādi ātrāk par 2 mēnešiem nekas nenotiks. Kaut apgriezies pa 700 grādiem..

X xctaps 07.04.2020

Ja nezini kā darbojas iveikali, tad nebāzies ar muļķīgiem komentāriem.
1a pārsvarā strādā ar vietējiem piegādātājiem, romet izplatītājs atrodas jelgavā, bet puky rīgā. Sezonas sākumā visiem piegādātājiem velosipēdi jau ir laicīgi uz vietas. Šeit visdrizāk ir sajaukti pasūtījumi un cilvēkam kurš pasūtījis puky ir nosūtīts romets, bet cilvēkam kurš pasutijis romet ir aizgājis puky. Ņemot vērā situāciju, šobrīd pieprasījums pēc velosipēdiem ir ļoti liels, lielāks nekā citus gadus, pieļāuju, ka šo visu izsekot dotajā situācijāir neerti un čakarīgi, tādēļ 1a vilcinās ar atbildi ...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes