www.sudzibas.lv 1a.lv Par preci samaksāts, bet to nav iespējams saņemt

Atrisināta1a.lv - Par preci samaksāts, bet to nav iespējams saņemt

06. Maijā tika pasūtītas preces interneta veikalā www.1a.lv, un tajā pašā dienā tika veikta priekšapmaksa uz rēķinā norādīto firmas Uab Kesko Senukai Digital bankas kontu. Preces saņemšanas datums tika minēts 11. Maijs. Turpmākajās dienās, redzot, ka pasūtījuma statuss nemaiņās (tas visu laiku stāv apstrādē) , vairākkārt zvanīju uz norādīto telefonu, bet atbilde bija - mums tas neinteresē un gaidiet, atnāks īsziņa un tad preci saņemsiet. Uz maniem iebildumiem, ka pasūtījuma statuss nav gājis uz priekšu atbilde bija, ka viss ir kārtībā. Preci saņēmis neesmu, norādītajā datumā bija plānota mašīna, kas pasūtījumu var izņemt. Jautājot pa telefonu, kas kompensēs atkārtotu braukšanu pakaļ - atkal atbilde, ka nevienu tas neinteresē..

13.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Ivars 13.05.2020

Pasūtījuma nummurs B000003358

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 14.05.2020

Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 15.07.2020

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

I

Komentāri (1)

L Laukjis20 13.05.2020

Neveic priekšapmaksu - nebūs šādas problēmas

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes