www.sudzibas.lv 1a.lv Neprofesionalitāte, patērētāju tiesību noklusēšana

1a.lv - Neprofesionalitāte, patērētāju tiesību noklusēšana

Iegādājos šajā interneta veikalā portatīvo datoru. Nebija pagājušas 14 dienas, kad sapratu šis dators neapmierina manas vajadzības. Piezvanot uz 1a konsultāciju tālruni, laipni atbildēja puisis, ka jā, droši varu doties uz Mūkusalas ielu 41 un saņemt naudu vai kodu(preces vērtībā), kuru varēs ievadīt šajā mājaslapā, pērkot nākamo preci.Devos uz 1a. Datoru iepakoju tieši tā, kā saņēmu (kastē un speciālajos auduma maisiņos). Pārdevēja, kura uzklausīja manu problēmu, izpakoja datoru un sāka intensīvi to pulēt no visām pusēm.Pēc dažu minūšu pulēšanas paziņojot, ka datoram ir mikroskrāpējums, un , ka līdz ar to, nav iespējama šīs preces atgriešana vai apmainīšana pret citu. Kaut arī pret datoru biju izturējusies ļoti saudzīgi un nevaru pat iedomāties kā šāds "mikroskrāpējums"tur varēja rasties, jo pie iegādes ,pat prātā neienāca, to nopētīt no visām pusēm.Biju pat gatava apmaksāt šī "mikroskrāpējuma" novēršanas izdevumus, uz ko man atbildēja - nē, tā būs labota prece.Nekāds risinājums nebija iespējams.Sapratu, ka nekādas pretimnākšanas šeit nebūs un atrisinājuma arī nebūs.Jutos piemuļķota un "atšūta", nauda par datoru "nomesta zemē". Piezvanīju Patērētāju tiesību aizsardzības centram, pastāstīju par savu problēmu - par datoru, par mikroskrāpējumu - uz ko man atbildēja, ka manas patērētāja tiesības ir šo preci atgriezt veikalā 14dienu laikā, uzrakstot divas preces atteikuma veidlapas, norādot informāciju par preci, tās cenu, kad pirkta un kontu uz kuru jāpārskaita nauda 14 dienu laikā. Pārjautāju vai esmu tiesīga atdot preci ar tā saukto "mikroskrāpējumu", guvu apstiprinošu atbildi.Uzrakstīju 2 atteikumus un devos atpakaļ.Ienākot telpā, pastāstīju, ka zvanīju PTAC un visu informāciju, ko man stāstīja. Pārdevēja, dzirdot ko saku,pēkšņi, kā ūdeni mutē ieņēmusi, klusītiņām paņēma manas veidlapas un sāka kaut ko rakstīt. Pasauca otru , kura savukārt sāka stāstīt, ka datoram ir švīka pa visu korpusu. Vienā brīdī šī mikroskramba pārvērtās par švīku pa visu datora korpusu. Uz ko es biju ļoti izbrīnīta - ka nu jau šī švīka ir tik liela! Uz ko viņa atbildēja, ka "gandrīz pa visu korpusu". Nu, gandrīz ir nekas, bet nu šāds bojājuma lieluma diapazons ir tiešām interesants. Tad šī pati darbiniece apgalvoja, ka man atteikumā ir jānorāda faktiskā dzīvesvietas adrese, kur nosūtīs atbildi par to vai datoru pieņems vai nē. Es savukārt atteicu, ka nerakstīšu, jo PTAC nenorādīja, ka man tas būtu jādara. Še kūre, nez no kurienes dāmas izvelk prasījuma atteikuma veidlapu un saka, ka šajā veidlapā ir rakstīts, ka jānorāda faktiskā dzīvesvieta. Tad nu es paliku nikna, jo kāpēc pirmajā reizē, kad lūdzu abām pusēm apmierinošu iznākumu (es atgriežu preci un iegādājos no viņiem daudz dārgāku datoru), šāda veidlapa man netika pat parādīta. Protams, šīs divas neatlaidās savos argumentos, tāpēc sapratu, ka manus un PTAC argumentus neņems vērā, tāpēc zvanīju vēlreiz uz PTAC šo darbinieču klātbūtnē, ieslēdzot skaļruni, izstāstot savu problēmu ar visu piedēvēto mikroskrāpējumu, vaicāju, vai man ir jānorāda faktiskā adrese diagnostikas atbildei, uz ko man norādīja, ka šāda informācija man nav jāsniedz un diagnostika nav jāveic (kas man vēl papildus izmaksātu 30 EUR), jo es tikai atgriežu atpakaļ preci veikalam un nevis nododu servisam. Man šī nauda tiek atmaksāta 14 dienu laikā. Abas pārdevējas, šķita, ka nedzird šo informāciju, jo turpināja stāstīt par to, ka prece ir sabojāta. Tad nu es nesaprotu, šis veikals strādā pretrunā ar PTAC ... Pārdevēja. sāka stāstīt, ka precei ir vērtības zudums un šādu preci nevar pieņemt atpakaļ.Nododot datoru biju jau uzinstalēsi visas manas instalētās programmas. Tika pieaicināts klāt arī datoriķis, kurš teica, ka man ir jāinstalē Windows. Es operētājsistēmu nemāku uzinstalēt, tāpēc man par to vēl papildus bija jāsamaksā 14 EUR. Beidzot preci atpakaļ paņēma, pretī saņēmu parakstītu veidlapu. Šobrīd gaidīšu 14 dienas, kuru laikā 1a jāpārskaita man samaksāto naudas summu par datoru. Ja nauda netiks atgriezta, tad iesniegšu sūdzību PTAC, kā tiku informēta, jo tas ietilpst manās patērētāja tiesībās.

D

Komentāri (3)

1a.lv Pārstāvja atbilde 29.09.2015

Labdien, ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, vēlamies atgādināt, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā, kas slēdzot distances līgumu ir 14 dienas. Ar distances līguma noteikumiem varat iepazīties mūsu mājaslapā http://www.1a.lv/disclaimer Līdz ar to, ievērojot atteikuma tiesību būtību – dot iespēju patērētājam izvērtēt no līguma izrietošās saistības, lai prece netiktu bojāta vai instalētas programmas gluži tā pat, ja to iegādātos parastā veikalā. Kā vienojāmies klātienē, pēc preces diagnostikas slēdziena informēsim Jūs par iespējām apmierināt Jūsu pieteikto prasību.

L lux 29.09.2015

Удивительно как испортился магазин. Я тоже через 2 недели в PTAC пойду писать. И друг пойдет.
Так что нас уже трое, можем вместе идти :D вместе весело шагать по просторам, по просторам

D Dators123 11.10.2015

1a.lv paldies iepazinos ar Jūsu noteikumiem, un redzu, ka esat arī iepazinušies ar patērētāju tiesībām. Paldies par atskaitīto naudu par datoru. Mans ieteikums nākamajiem pircējiem - neielaidieties garās diskusijās, bet pastāviet par savām tiesībām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes