www.sudzibas.lv 1a.lv Nenormāli slikts serviss

1a.lv - Nenormāli slikts serviss

Pirms jaunā gada pasūtīju spēļu konsoles aksesuāru - stūri, solīja atsūtīt pāris dienu laikā, protams, ka atnāca pasūtījums krietni pēc jaunā gada ar nedēļas kavēšanos, labi, saprotu, nenormāls daudzums pasūtījumu netiek galā. Augstākās klases prece nokalpoja veselas 3 dienas, aizvedu uz biroju un nodevu garantijas servisā, vēl nedēļas divas ne ziņas ne miņas, tad pēkšņi e-pasts, ka preci salabot nevar un samainīt arī, še tev kods uz preces naudas vērtību ko, protams, var izmantot tikai 1a internetveikalā, pagāja pusotrs mēnesis līdz atradu citu preci, 14.02 pasūtīju izmantojot augstāk minēto "kuponu" pārējo daļu apmaksāju 15.02 no rīta, tad seko kaudze ar sms un e-pastiem par pasūtījuma statusu, speciāli izvēlējos "express piegādi" (piegāde plānota 17.02 no 18.00-22.00) , 16.02 pasūtījuma statuss "nodots piegādei". Protams, 17.02 nekas netika atvests, izskaidrojiet ar ko atšķiras express piegāde no parastās, ja abas divas var piegādāt preci tikai pirmdien (kaut arī express solīta piektdien) , tikai par atšķirīgām cenām! Ja pēc pirmās preces būtu atgriezuši man reālu naudu nevis savus "kuponus" jau nebūtu neko sūtījis! Paldies 1a, lielisks serviss, neaizmirstat nomainīt mājaslapā informāciju, ka par saviem klientiem jums ir nospļauties un preci no jums jāgaida ne tuvu 1-3 darba dienu laikā, šoreiz attaisnojuma kā decembrī jums noteikti nav!
Neiesaku jums pasūtīt preces no šī internetveikala

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 20.02.2017

Labdien, Oļeg. Ļoti atvainojamies par piegādes kavēšanos, ar Jums sazinājāmies telefoniski, un paskaidrojām situāciju. Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.

Komentāri (1)

Aigars31 17.02.2017

varbūt viņiem nav atļautas attiecības starp darbiniekiem neinformējot par to priekšnieku un nu darbinieki viņiem atriebjas veicot sliktu servisu. visādi jau var būt ..:)) jaungada ziemassvētku prēmijas par mazām .. varbūt varbūt.. man ļoti nepatīk daži kurjeri kuri brauc ar manu preci neatļautā ātrumā ..esmu redzējis ... un iespējams vaina ir apturētos tajos šoferīšos un kas to lai zin... katrā ziņā klientam ir jāsaņem paskaidrojumi kādi tie ir neatkarīgi no tā vai ir pārkāps likums kādā posmā un kas ir tas kas paildzina solito pakalpojumu veikt laikā vai - un uzņēmumam ir jātvainojas par neērtībām...bezšaubām... nu kvalitāte jau nu skaidrs..ir kvalitāte.. drizāk tās konsoles ax firmu jūs varējāt nosaukt lai to nepērk.. .. lietas kuras ātri nobeidzas vai lūzt .. ir tāpat vērtīga informācija citiem cilvēkiem ... var jau nopirkt dārgu akrila burbuleni bet nu nav viņas paradzētas 140kg smagiem cilvēkiem kuriem patīk iet katru dienu vannā.. p :) to jau tev veikalā nepateiks

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes