www.sudzibas.lv 1a.lv Nemitīgas problēmas

Atrisināta1a.lv - Nemitīgas problēmas

Nekad neesmu rakstījusi sūdzību, bet nu vairs izturēt nevaru. Pasūtu no šī veikala ceturto reizi un katru reizi kaut kas gadās, sākumā domāju ka katram var gadīties, liels veikals utt. Bet nu jau smieklīgi paliek. Pirmo reizi nopirku no viņiem plīti, nedarbojās, nogādāju atpakaļ uz servisu, mēnesi nekādas ziņas, sazvanīt viņus arī grūti, kad sazvanīju tad neviens nekā nezina, beigās noskaidroja ka manu plīti vēl neviens pat nav apskatījis, par kaut kā darīšanu nemaz nerunājot, teica paziņos pēc kāda laika. Pagāja atkal vairākas nedēļas un tieši tas pats scenārijs, neviens neko nezina, atkal noskaidros atkal neviens neko nav apskatījis. Trešajā reizē pēc noskaidrošanas ka neviens nav apskatījis vismaz piekrita atdot naudu. Pa vidu vēl visādi sīkumi un tagad pedējā reizē man piegādāja vispār citu preci. Pasūtīju saliekamo hula hoop riņķi, skaidri rakstīts ka no daļām, bilde no daļām, bildē arī mazā kastē parādīts ka atrodas, nu viss skaidri ka no daļām un ar pumpiņām utt. Atved man parasto riņķi kā bērniem pamatskolā. Man attaisnojumi viņiem beigušies, vai nu viņi ir stulbi vai arī speciāli tā uzvedas, bet īsti normāls kantoris tas nav. Nekad vairs neko tur nepasūtīšu.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 14.11.2017

Labdien. Diemžēl, nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo sūdzību un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 05.11.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

S

Komentāri (3)

alergologs 13.11.2017

Jautājums: Cik reizes vajag iegrābties, lai secinātu, ka tur vairāk nedrīkst iepirkties?
Ja pirmoreiz ir tāds čakars ar kādu iestādi, kādēļ tur jāiepērkas vēl 3 reizes?

T Tong Po 13.11.2017

Patiesībā jau ir tā problēma, ka viņi nespēj organizēt procesus atbilstoši tam tempam, cik strauji aug. KLientu daudz, preču daudz, apgrozījums aug - problēma: nav zinošs vadītājs, kas visus procesus savestu kārtībā, lai misēkļi nerastos.

MacBeton 23.11.2017

Varbūt paši to plīti sapisa. Elektriķis ar diplomu, pagramstijās, nosvilināja, un tad vaino pārdevēju.
Plītis nevajag, viņiem vajag bada nāvi.
Kad izmirs valst, tad pārējiem paliks labāk.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes