LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Nekorekta informācija, šausmīgs serviss

1a.lv - Nekorekta informācija, šausmīgs serviss

Saskāros ar šausmīgo servisu 1a.lv un šausmīgo konsultanta apkalpošanu. Pasūtīju ledusskapi caur DPD, samaksāju 30 EUR par uznešanu uz manu stāvu. Mājaslapa piedāvāja vai nu laikus 8-18/18-22 darba dienās, vai sestdienās 8-18. Tā kā es, ka visi normāli cilvēki strādāju darbalaikā – izvēlējos sestdienu. Prece bija pasūtīta, nodota DPD, man atnāca par to paziņojums. Šobrīd man zvana konsultants Inese, un rupjā formā, un runājot ar mani it kā es esmu viņas draudzene sāk stāstīt, ka DPD nepiegādās manu preci ne vakarā ne brīvdienās. Uz jautājumu kādēļ mājaslapa tādu funkciju man piedāvā, Inese sameloja , informējot, ka tas ir tādēļ, ka es pasūtīju arī mazo preci. Bet protams tas tā nav. Galu galā Inese vienkārši nodeva visu uz DPD, ar kuriem šobrīd man būs problēma sarunāt kko vispār, jo viņi vedīs tad, kad vedīs. Kad es paprasīju Inesi nodot manu sūdzību augstāk stāvošam darbiniekam, viņa sāka stāstīt kaut kādas absurdas lietas par to, ka viņa nevar pati sev rakstīt sūdzību.
Pirmkārt, es visu savu darba rītu veltīju bezjēdzīgai sarunai ar Inesi, kura nez kāpēc nesaka man savu uzvārdu. Otrkārt, tādēļ, ka tā ir Jūsu kļūdas un savas kļūdas, Jums, ka “vislabākajam un visdraudzīgākajam” internetveikalam jānovērš pašiem, nevis jātērē klienta laiks. Treškārt, es braukšu savā darbalaikā uz otro Rīgas pusi, tērēšu gan savu laiku, gan degvielu, gan nervus es jau iztērēju un tas ir nepieņemams serviss.
Uzrakstot e-pastu 1a.lv ar lūgumu nodot to vadībai, man neko nenokomentēja par kļūdu mājaslapā, bet vienkārši atkārtoja, ka preci nepiegādās man ērtākajā laikā, jo neietekmē DPD darba laikus.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 04.10.2018

Labdien,
E pastā sniedzām Jums informāciju par šo situāciju.
Lielo sadzīves tehniku ar papildus krāvēju kurjera dienests piegādā dienas laikā, informējot klientu par stundas intervālu. Noklausoties telefonsarunu ar darbinieku nav konstatēts rupjš tonis no darbinieces puses. Darbinieks vairākkārt Jums mēģināja izskaidrot esošo situāciju. Darbinieks diemžēl nedrīkst nosaukt savu uzvārdu, jo to aizliedz fizisko personu datu aizsardzības likums.
Telefonsarunā ar Inesi Jūs vienojāties par citu piegādes datumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Papildināts Qazxsw 04.10.2018

Uz lūgumu nodot manu sūdzību vadībai un piezvanīt man, lai izrunāt šo situāciju atbilde bija identiska. Cik es saprotu atbildēja man pati Inese, kura e-pastu vienkārši izdzēsa. Sakiet lūdzu, kādēļ neatbildat uz galveno manu jautājumu par neeksistējošo servisu par kuru es samaksāju 30 EUR?

Q

Komentāri (3)

Arputniemjautrak 05.10.2018

Kārtējais pacients, kurš neuztver informāciju un nesaprot, ka darījums pastāv abām pusēm vienojoties...

M macbeton 16.10.2018

Nevajag būt tupam! Ja rēķinā ir paredzēts to ledusskapi uznest līdz dzīvokļa durvīm, TAD NEPARAKSTIES kamēr tas ledusskapis nav uznests! Un viss!
Kārtēja karkala bez smadzenēm. Prognozēju ka dzīvo Ziepniekkalnā vai Imantā un strādā VID jaunajā ēkā.

C Cerība123 24.10.2018

Nekad mūža nepiekrīti DPD kurjeram, viņi ved tikai savos laikos, bet saka ka pats vari izvēlēties kad nāks. Principā Tu vari izvēlēties dienu. Un cikos atvedis tikkos atvedīs. Es vienreiz zvaniju un prasiju lai atved vakara maiņā un manu pasūtijumu vnk nolika noliktavā un aizmirsa.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes