www.sudzibas.lv 1a.lv Naudas netgriešana, sikts serviss

Atrisināta1a.lv - Naudas netgriešana, sikts serviss

13. Oktobrī pasūtīju datoru Hp Compaq 8100 elite sff rm4267wh renew. Pasūtījuma numurs b000173563. Vajazēja steidzami, tāpēc paņēmu lētu, domāju ar laiku nomainīšu. Pretenziju pret piegādi nebija, tika piegādāts ātri 16. Oktobrī. 17. Oktobra vakarā ieslēdzu un kādu laiku tas strādāja, bet negaidīti izslēdzās ārā pēc kādām 30 min. Tas atkārtojās visu laiku. (domāju, ka vaina vājā barošanas blokā.) tā kā svētdien klientu serviss nestrādā, tad datoru atpakaļ aizvedu 19. Oktobrī un paprasīju, lai man atgriež naudu par preci. Teica, ka tiks atgriezta 14 dienu laikā. Nu ir pagājušas tās 14 dienas. Šodien, 2. Novembrī, es zvanīju uz klientu centru un jautāju kad tak atgriezīs man naudu uz ko man atbild, ka viņi neko nevarot pateikt, ka nodos informāciju citiem kolēģiem un pēc tam ar mani sazināsies. Atlikušās dienas laikā ar mani neviens nesazinājās, naudas nav. Saprotu, ka zvanīt atkārtoti nav jēgas, jo pateiks to pašu. Gaidīšu līdz 4. Novembra rītam, ja nekas nemainīsies, iesniegšu sūdzību ptac.
Man būtībā ir trīs jautājumi:
1. Kad atgriezīs naudu?
2. Kāpēc darbinieki saņem algu, ja nespēj neko atrisināt (redzot, ka ne es vienīgā neesmu apmierināta ar servisu) ?
3. Kāpēc jāpārdot prece, kura jau pēc savas būtības nestrādās?

02.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Pircēja10 04.11.2020

Nauda tika atgriezta, iebildumu nav.

P

Komentāri (1)

T Taisnīgums99 02.11.2020

a Juus kalendaru neprotat lietot?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes