www.sudzibas.lv 1a.lv Naudas neatgriešana

1a.lv - Naudas neatgriešana

Labdien, Vēlos padalīties ar gadījumu, kuru nenovēlu nevienam klientam. Paņēmām uz nomaksu telefonu gsmart, jo konkrētajā mirklī tas likās kā lēts un labs variants. Bet nevarējām paredzēt, ka pimajā mēnesī telefons pats no sevis "nobeigsies". Protams, telefons tika nosūtīts atpakaļ, kur to pēc kāda laika ( kādiem 6 maniem telefona zvaniem - pēc norādītā termiņa) tika konstatēts, ka vaina ir telefonā un tad nu jaizvēlas, ko iesākt - naudu vai remontu. Pēc telefona sarunām ar 1a.lv apkalpojošo personālu izlēmām, ka labāk būs visu izbeigt izvēlēties naudu un līguma laušanu ar līzinga kompāniju un miers, bet nu jau ir sācies 4 mēnesis kamēr prece nav pie mums, naudas arī nav , līzinga līgums ir spēkā un mēs to maksājam, kā arī zvanos un pasta izdevumos "iztriektās" summas ir nežēlīgas, esam jauni cilvēki tikko sākuši savu ģimeni veidot un šādas kompānijas pat nesaprot, ka citiem tie apm. 100 eur, kas samaksāti līzingā un vēl apm 70 eur, kas jāmaksā ir slogs, ja to maksājam par NEKO. Tieši tā apmēram 11 eur mēnesī maksājam par neko līzinga kompānijai, kamēr 1a.lv nav "vainīgi" kā viņi man ir teikuši, citi atvainojušies, bet citi pilnīgi pēc iespējas ātrāk "nometuši" klausuli - attiecīgi šis arī pielika punktu tam, ka ir jāienāk šajā portālā un jauzraksta, lai citiem tā negadītos.Paldies un visu Jums labu

A

Komentāri (1)

1a.lv Pārstāvja atbilde 08.04.2015

Labdien! Lūdzu norādiet Jūsu kontakt-datus vai pasūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt Jūsu sniegto informāciju un maksimāli ātri risināt šo situāciju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes