LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Maldinošs preču piegādes datums

1a.lv - Maldinošs preču piegādes datums

Sveiki!

Iegādājos vairākas stacionārā datora komponentes internetveikalā 1a.lv veicot priekšapmaksu. Iepriekš esmu iepircies šajā internetveikalā un nekad nav bijušas problēmas ar precēm vai ar to piegādi. Pasūtījumu veicu 28.08.18, sākotnējais plānotais piegādes datums bija 13.09.18. Divas dienas iepriekš jau bija nojauta, ka solītajā datumā neko nesaņemšu, jo pasūtījuma statuss bija "preces pasūtītas". Sazinājos ar tautā saucamo "viedlāci" un painteresējos par savu pasūtījuma statusu. Izrādās, ka vienas komponentes dēļ viss ir iestrēdzis, jo šī ir vienīgā, kas vēl nav saņemta no piegādātāja, lai gan bija rakstīts, ka visas komponentes esot pieejamas noliktavā. Man teica, ka viņi gaidot šo komponenti no piegādātāja uz šīs nedēļas beigām un visticamāk, ka pasūtījumu varēšu saņemt nākošnedēļ. Labi, samierinājos, jo visādi var gadīties. Pēc neilga laika iegāju mājaslapā paskatītes uz savu pasūtījuma statusu un redzu, ka plānotais piegādes datums ir mainīts uz 24.08.18, kas ir aiznākošā nedēļa. Šodien atkal ieeju paskatīties, plānotais piegādes datums atkal ir pagarināts par vienu dienu - 25.08.18. Šajā mirklī es paliku diezgan dusmīgs un sāku šaubīties, vai es vispār saņemšu to par ko esmu samaksājis.. Es pats nezinu vai viņi atkal nepagarinās piegādes termiņu. Protams, es par to nebūtu pārsteigts! Kas tas par "viedveikalu", kuram preču piegāde klientiem Latvijā prasa gandrīz vienu mēnesi? Es taču nedzīvoju Āfrikā. Pat preces no ārzemēm tiek piegādātas ātrāk nekā Jūs to izdarāt Latvijā. Jūs savā mājaslapā ar pievilcīgo noformējumu apgalvojiet, ka klients ir Jūsu vērtība nr. 1 un ka preču piegāžu precizitāte esot 97%, kas pat tuvu neatbilst patiesībai. Palasot neskaitāmas citas sūdzības par Jums šajā vietnē var ātri nospriest, ka Jums ir diez gan lielas problēmas ar preču piegādāšanu. Esmu ĻOTI vīlies un visticamāk, ka vairs šajā internetveikalā neko neiegādāšos un aicinu arī citus to nedarīt. Paldies.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 14.09.2018

Labdien, Centāmies ar Jums sazināties telefoniski, diemžēl neveiksmīgi. Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.
Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.

Ro

Komentāri (1)

Ro Roberts 14.09.2018

Labdien!

Briesmas, maldināšana turpinās. Zinu, ka šodien ar mani centāties sazināties telefoniski, bet tajā mirklī man nebija iespējas ar Jums runāt, nedz arī vēlāk. Saņēmu e-pastu par to, ka preču piegādes datums ir mainīts uz 20.09.18. Ap plkst. 12:00 iegāju mājaslapā pārliecināties, vai preču piegādes datums tiešām ir mainīts uz 20.09.18 un tā arī bija. Uz mirkli sapriecājos, ka viss veiksmīgi ticis atrisināts, bet nē. Pēcpusdienā ap plkst. 17:00 atkal iegāju un redzu, ka preču piegādes datums ATKAL ir mainīts uz 27.09.18. Diemžēl Jūs par mani tikai pasmejaties. Es domāju, ka šeit arī mūsu sadarbība ir beigusies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay