www.sudzibas.lv 1a.lv Maldināšana, slikts serviss, naudas atgriešana

1a.lv - Maldināšana, slikts serviss, naudas atgriešana

Arī es savu pirkumu izvēlējos veikt šajā interneta veikalā, jo tas piegādi solīja līdz svētkiem - 21. decembrī. Nākamajā dienā izdevās sazvanīt (!!!!!!!) operatoru, kurš teica, ka rīt "vajadzētu varēt piegādāt" (citēju). Nekā. Ne sazvanīt vairs, ne sagaidīt zvanu vai e-pastu... Tad nu 24.12.2016. uzrakstīju pirkuma atteikumu. Kur gan lai es lieku tās Ziemassvētku virtenes pēc svētkiem??? Tagad gaidu dziesmas otro pantu...
Jā, esmu iepriekš 1a pasūtījusi. Viss bija labi, kamēr labi. Es saprastu arī, ja saņemtu no viņiem ziņu, ka, atvainojiet, lielās noslogotības dēļ Jūsu pasūtījumu varēsim piegādāt tikai 27. vai-kurā-tur datumā. Nu labi, visi kādreiz esam kavējuši termiņus, nu labi, lampiņas vajadzēs arī nākamgad... BET šāda attieksme liecina par absolūtu necieņu un neprofesionalitāti. Pārdevējam ir jāparedz darba apjoma palielināšanās svētku laikā, iespējamā kavēšanās un KOMUNIKĀCIJA AR KLIENTU šādā gadījumā. Citādi mēs esam situācijas ķīlnieki - naudas nav, preces nav, informācijas nav. Un tad ir tikai viena vēlme - dabūt ātrāk atpakaļ savu naudu un pabrīdināt citus. Un, jā, izvēlēties citus pārdevējus.
Te kāds teica, ka viņam iemaksāto naudu solīja atgriezt 3 darba dienu laikā. Man sola 5 darbadienu laikā. ...(Pēc mazmazītiņajiem burtiem viņi to var darīt ari 2 nedēļu laikā...) CIK ĒRTI! Pa vidu visi iespējamie svētki... Tātad - labi, ja 2. janvārī...
ES VĒLOS SAŅEMT ATPAKAĻ SAVU NAUDU VISMAZ UZ JAUNGADA SAGAIDĪŠANU, JO TAI PAREDZĒTO NAUDU ESMU IZTĒRĒJUSI, OTRREIZ PĒRKOT LAMPU VIRTENES CITĀ VEIKALĀ!
1A novēlu no-stress nākamgad un superīgus reitingus no tiem vienīgajiem (būšu optimiste!) 10 pircējem!
Pārējiem iesaku negaidīt preci "labāk vēlāk, nekā nekad", bet atteikties no pirkuma. Droši rakstiet, ja vajadzīga palīdzība!:)
Jauku svētku laiku!

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 02.01.2017

Sveiki, Ieva. Ļoti atvainojamies par to, ka laicīgi neinformējām par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir krietni vairākkāršojies, diemžēl noliktava nebija gatava tik lielam pasūtījumu apjomam, kā arī pircēju zvanu skaits ir krietni vairākkāršojies, tāpēc ir zināmas sarežģītības laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu. Diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz izsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 09.01 - 10.01 datumu. Ja vēlaties atteikties no pasūtījuma, lūdzu atsūtiet pieteikuma vēstuli uz [email protected] ar norādi - pasūtījuma atcelšana un naudas atgriešana. Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.

I

Komentāri (4)

J Jānis Ribakovs 31.12.2016

Pirmkārt kurš tev svētkos strādā?, nav ko bulsshitu runāt, svētkos neviens nestrādā un nav strādājis, īpaši jau internetveikali, pēc svētkiem saņemsi savu sūtijumu un viss. Liekaties tak mierā ko jūs gribat panākt. ākstu bars.

J janiskruminss 31.12.2016

Nevajag atlikt pirkšanu internet veikalā uz pēdējo brīdi un vēl pirms zsv, kad visi iepērkas kā traki! Ja gribi mantu uz reiz, nevis par labāko cenu, tad dodies uz veikalu. Easy.
Arī es pasūtīju, solītajā laikā nedabūju. Pats zinu ka par vēlu pasūtīju (19.dec) un cerēt uz piegādi pirms svētkiem nebija gudri. 23.dec. telefoniski atteicu pasūtījumu un nākamajā darba dienā pēc svētkiem nauda bija atgriezta.
Protams 1a ieteiktu mobilizēties šādiem pārdošanas pīķiem un kaut vai nesolīt nereālas un nerealizējamas piegādes, lai kā to gribētos. Visvairāk šajā apbēdināja call centra nespēja apkalpot zvanus. Pārējais viss ir saprotams.
Neskatoties uz neizdevušos pirkumu, 1a ir normālākais veikals, kurš nesvētku laikā nepiečakarē atšķirībā no daudziem citiem inet veikaliem.
Vēlu veiksmi.

S Sloth 03.01.2017

Līdzīga situācija. Nevajag solīt klientiem to, ko nevari izpildīt un viss būs kārtībā. Ir taču iespējams paņemt brīvdienu svētkos, izvietot šo informāciju mājas lapā un nemaldināt klientus. Nebija gudri rakstīt savā portālā, ka prece tiks piegadāta!!! un tas ir arī viss

B BaibaS 04.01.2017

Domāju, ka veikals ar savu attieksmi ir parakstījis sev spriedumu. Cits veikals par laikā neizpildītu pasūtījumu maksā kompensāciju, šis pat nepabrīdina. Lielais FUI. Pirmā un pēdējā saistība ar šo veikalu. Būtu pireņēmuši papildus darbiniekus. Jūsu reputācija domājams ir spēcīvgi iedragāta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes