www.sudzibas.lv 1a.lv Maldināšana

Atrisināta1a.lv - Maldināšana

Jau trešo reizi 1a nepiegādā preci norādītā laikā. Iespējams, ka komersants apzināti maldina klientu, lai piesolot ātru piegādi, pārdotu preci. Citos interneta veikalos man tāds slikts serviss nav gadījies. Domāju, ka pirmās reizes vienkārši neveicās, bet maldināšana jau trešo reizi rada domas, ka tā ir pastāvīga. Esiet apdomīgi, neiekrītat uz šo nekvalitatīvo un maldinošo komersanta alkatību.

23.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 24.01.2019

Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 04.04.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

V

Komentāri (1)

G Guntis 23.01.2019

lasot sūdzības par šo veikalu, mazliet neticēju, bet kad pasūtīju preci, izrādās tik tiešām viss tā arī ir kā te cilvēki sūdzas. Manu sūtījumu arī, jau trešo reizi atliek piegādi. :)
Kā naudu par sūtīto preci maksāt, tā to vajag izdarīt nekavējoties, lai var sāk apčakarēt klientu(apstrādāt pasūtījumu) bet kad izsūtīt klientam preci, tad nu sākās... atvainojies par sagādātajām neērtībām :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes