www.sudzibas.lv 1a.lv Ļoti slikts serviss, pircēju maldināšana

1a.lv - Ļoti slikts serviss, pircēju maldināšana

Uz Ziemassvētkiem gribēju bērnam uzdāvināt Lego, pasūtīju 1a.lv , tad arī apmaksāju rēķinu. Apmaksu apstiprināja nākošajā darba dienā, piegāde bija norādīta 22.12.2016., bet vēl aizvien neesmu saņēmusi info, ka pasūtījums ir izsūtīts. Čatā ir tikai solījums, ka sniegs atbildi, uz e-pastu vispār neviens neatbild, kā arī nav iespējams sazvanīt. Svētki ir sabojāti pateicoties šim veikalam, jo to vispār tā var nosaukt.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 27.12.2016

Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju ar Jūsu pasūtījuma aizkavēšanos, diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz uzsūtīšanu būs iespējama orientējoši uz 03.01 - 04.01 datumu. Ļoti liela ienākošo zvanu, e-pastu daudzuma dēļ, diemžēl, ir zināmas sarežģītības mūs sazvanīt un laicīgi saņemt atbildes uz e-pastiem. Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.

Komentāri (4)

B Bambooz 24.12.2016

Svētki nav tikai dāvanas!
Un nevis veikals sabojāja tev svētkus, bet pati sev p'dējā brīdī bezatbildīgi meklējot dāvanas

J Jānis Juris 25.12.2016

Te pat aklam skaidrs, ka kāds uztaisījis 15 profilus unmelo. Man ar 1a.lv nekad neav bijušas problēmas...

I I.e.v.a 26.12.2016

Muļķības! Arī es savu pirkumu izvēlējos veikt šajā interneta veikalā, jo tas piegādi solīja līdz svētkiem - 21. decembrī. Nākamajā dienā izdevās sazvanīt (!!!!!!!) operatoru, kurš teica, ka rīt "vajadzētu varēt piegādāt" (citēju). Nekā. Ne sazvanīt vairs, ne sagaidīt zvanu vai e-pastu... Tad nu uzrakstīju pirkuma atteikumu. Kur gan lai es lieku tās Ziemassvētku virtenes pēc svētkiem??? Tagad gaidu dziesmas otro pantu...
Jā, esmu iepriekš 1a pasūtījusi. Viss bija labi, kamēr labi. Es saprastu arī, ja saņemtu no viņiem ziņu, ka, atvainojiet, lielās noslogotības dēļ Jūsu pasūtījumu varēsim piegādāt tikai 27. vai-kurā-tur datumā. Nu labi, visi kādreiz esam kavējuši termiņus, nu labi, lampiņas vajadzēs arī nākamgad... BET šāda attieksme liecina par absolūtu necieņu un neprofesionalitāti. Pārdevējam ir jāparedz darba apjoma palielināšanās svētku laikā, iespējamā kavēšanās un KOMUNIKĀCIJA AR KLIENTU šādā gadījumā. Citādi mēs esam situācijas ķīlnieki - naudas nav, preces nav, informācijas nav. Un tad ir tikai viena vēlme - dabūt ātrāk atpakaļ savu naudu un pabrīdināt citus. Un, jā, izvēlēties citus pārdevējus. Jauku svētku laiku!

Ventilators 26.12.2016

Lego tirgo tik daudz veikalu, kā var neaizvilkt savu pakāļu uz veikalu. Pat Rimi tirgo Lego.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes