www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpšanās ar pakalpojumiem

Atrisināta1a.lv - Krāpšanās ar pakalpojumiem

Labdien! Vēlos dalīties ar 1a internetveikala krāpniecisko shēmu, t. I. - apmaksājot preci, nekur nav norādīts, ka tai pakaļ var braukt nevis pēc šīs preces apmaksas, bet gan pēc tam, kad nauda par šo preci ir apstrādāta uzņēmuma iekšējās sistēmās, ar kurām neviens vairāk nestrādā pēc plkst 18.00. Lai vizualizētu situāciju - tēvam iegādājos dāvanu dzimšanas dienā un naudu par to pārskaitot laicīgi, internetveikals apstiprināja, ka šo attiecīgo preci varēšu izņemt šajā pašā dienā, norādītajā filiālē, norādītajā laikā. Pēc man sniegtās instrukcijas, devos uz šo filiāli, kurā mani nepieklājīgi apkalpoja darbiniece, norādot, ka maksājums vēl nav saņemts, pēc kā varot tikai izdot preci, uzstājot, ka man šī procedūra būtu jāzin no galvas. Atvainojoties par to, kas man nebūtu jāzin, sazvanīju banku, lai pārliecinātos par šī uzņēmuma darbinieces sniegto informāciju. Uz manu jautājumu, saņēmu atbildi, ka maksājums ir veikts un ieskaitīts 1a internetveikala norādītajā bankas kontā, starpcitu - maksājums starp swedbank kontiem, līdz ar ko - nauda ir tikusi pārskaitīta dažu mirkļu laikā. Šo informāciju sniedzu darbiniecei kā argumentu viņas sacītajam, piedāvājot iesniegt maksājuma uzdevumu kā darījuma apliecinošu dokumentu. Pretī saņēmu ļoti negatīvu attieksmi, par to, ka neesmu iepazinies, par ko parakstos, to izsakot ļoti agresīvā tonī, neuzklausot pat iespēju par maksājuma uzdevuma iesniegšanu. Izpētīju, ko esmu parakstījis un kā pieteicis sūtījumu - nevienā vietā neredzu paskaidrojumu par to, ka būs jāgaida līdz nauda par darījumu tiks apstrādāta pēc tam, kad jau pasūtītā prece tiks apmaksāta. Cenšoties sazvanīt klientu apkalpošanu, lai lūgtu šo maksājumu uzskaitīt, sapratu, ka visi zvanu centri strādā tikai līdz 18.00, kaut gan visas filiāles - līdz 20.00. Visu pa visam pa virsu, prece atradās manā acu priekšā, ko atzina pati. Jautājot viņai arī par to, vai atbildīgās personas par naudas uzskaites sistēmu nav beiguši darbu, es saņēmu apstiprinošu atbildi, kas liecina par to, ka uzņēmums nestrādā norādītajā darba laikā. Jautājot, vai šādā gadījumā nevaru lūgt naudas atgriešanu, par cik tā bija mana pēdējā nauda, saņēmu atbildi, citēju - “nē, neviens tagad tev viņu tāpat neskaitīs atpakaļ! ” līdz ar ko, secinu, ka uzņēmums izplata krāpniecisku informāciju - 1) apmaksāto preci nevar izņemt apmaksas dienā pēc plkst. 17.00, kā tas ir norādīts; 2) klientu informēšana par pasūtījuma gaitu netiek nodrošināta pēc uzņēmuma norādītās instrukcijas; 3) darbinieki nespēj uzņemties atbildību un pieņemt racionālus lēmumus problēmsituācijās, attaisnojoties aiz uzņēmuma iekšējās kārtības, kas likuma ziņā nenozīmē neko.
Par cik, par šo gadījumu iesniegšu sūdzību patērētāju tiesību un aizsardzības centrā, pirkuma identificējošo informāciju nesniegšu, kā arī nepievienošu pirkuma dokumentus. Vēlos, lai šo sūdzību izskata vadība un stipri pārdomā savas darbības leģitimitāti, par cik tiek pārkārptas daudzas manas, kā patērētāja, tiesības.

24.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 26.02.2020

Labdien,
Ja apmaksa tiek veikta ar bankas pārskaitījumu, pasūtījuma saņemšanas laiks tiek norādīts pie nosacījuma, ka prece ir pieejama noliktavā un nauda ir saņemta 1a.lv kontā.
Pēc pasūtījuma izveidošanas esam Jums nosūtījuši e pastu ar detalizētāku informāciju par pasūtījuma izpildes soļiem.
Vienā no punktiem tiek norādīts, ka informēsim Jūs tiklīdz sūtījums būs gatavs saņemšanai un tam varēs doties pakaļ.
Diemžēl, Jūsu naudu esam saņēmuši pēc pl., 20:00, tāpēc pasūtījums bija gatavs saņemšanai 25.02.2020.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 25.05.2020

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

V

Komentāri (9)

Joe Rogans👽 24.02.2020

Tur ir arī tāda maksāšanas iespēja, ka ievada kredītkartes datus un samaksā uzreiz...

V Valts Marga 25.02.2020

Tas tika arī izdarīts, bet kā redzam, realitātē tas tā nenotiek.

L lembergs13 25.02.2020

Kādēļ Tiek dzēsti komentāri?

V Valts Marga 25.02.2020

To gan nedarīju es, bet uzskatu, ka gan Jūsu, gan mani komentāri šeit bija lieki, objektivitātes ziņā.

L lembergs13 25.02.2020

Visu cieņu, izteicu savas domas, manuprā tādēļ šis portāls ir izveidots!

V Valts Marga 25.02.2020

Es jau tikai spriežu par šī portāla darbību, pieņemu, ka tas atstāj tikai lietai piederīgo informāciju.

V Valts Marga 25.02.2020

Es jau tikai spriežu par šī portāla darbību, pieņemu, ka atstāj tikai lietai piederīgo informāciju.

K Krone.mm 27.02.2020

Cilvēks neizprot bankas pārskaitījuma darbības pamatprincipu, kā arī uzņēmumiem parskaitot līdzekļus tiek uzstādīti laika posmi kuros ienāk transakcija, pēc kura Jums varētu izveidoties pasūtījums internetveikala sistēmā un Jūs varētu saņemt savu preci, kā arī Jums atnāktu sms par preces gatavību izņemšanai.

L LaineM 02.03.2020

Cilvēks 'Krone.mn' nemāk izlasīt vai neizprot izlasīto, ka 1A atsūtīja apstiprinājumu epastā un sms, ka var ierasties pēc pasūtījuma!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes