LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpšana un bojājums

Atrisināta1a.lv - Krāpšana un bojājums

Krāpšana! Nekad nelietojiet šo internet-veikalu!

Vīrs veica pasūtījumu kurā mums piegādāja zāles pļāvēju Mc Culloch M46-110R un jau pašā sākumā bij saprotams tas ka kāds viņu jau bij veikalam atgriezis - jo kaste bij vairākas kārtas pārlīmēta ar skoču, kastē iekšā bij pleķis. Mes zāles pļāvējā ielējām eļļu un benzīnu. Ieslēdzām alai pasbaudītu ka tas strādā un nolikām šķūnī. No rīta bij redzams ka visa eļļa bij iztecējusi ārā, jo tur bij caurums. Tad mēs sapratām ka prece jau iepriekš ir bijusi atgriezta veikalam un mums piegādāja brāķi.

Tika aizsūtīts ēpasts uz info 1a, atbilde netika saņemta un es sapratu ka viņi vienkārši velk garumā ar atbildi lai tās 14 dienas paiet un nebūtu iespējams preci atgriezt. Kad pirmo reizi pazvaniju uz 1a servisa centru runāju ar lindu - tā bij 13ajā diena. Linda apgalvoja preci vel ir iespējams atgriezt un pats galvenais ir aizpildīt atteikums veidlapu un to nosūtīt 14 dienu laika, respektīvi man vēl bij pusotra diena. Uz jautājumu - vai arī prece ir jānogādā k-senukai (tuvākais jelgavā) arī šo 14 dienu laikā - atbilde ko saņemu bij - nē, jus to varat izdarīt kad jums būs ērti, bet lūdzu izdariet to pēc iespējas ātrāk - tuvākajās dienās. Tā arī darīju. Un vel pārzvaniju un apjautājos šo informāciju otro reizi - tad runāju ar kristapu (tiešām vārdu neatceros) , vēl runāju ar viņu par to ka man nav garantijas talona tieši šai precei, viņš atbildēja ka pavadzīme arī ir tas pats garantijas talons. 18ajā dienā lūdzu kaimiņu vest mani uz jelgavu (45 km, jo dzīvoju rundālē) . Atbraucot uz k-senukai preci nepieņēma, sieviete kas tur strādāja negribēja neko klausīties un nedeva vardu ne runāt, ne iespēju pazvanīt uz 1a lai atrisinātu šo problēmu, vnk pabrīnijās cik mēs varam būt naivi ka ceram ka mums kāds kaut kādu naudu atgriezīs vai remontēs pa velti. Viņa mūs aizsūtija uz husqvarna servisa centru jelgavā, rīgas ielā 67.

Tur vispar par mums pasmējās un nesaprašanā jautāja ko mēs te daram. Bet nu beigu beigās pieņēma preci un teica ka pazvanīs. Nedēļu vēlāk - nekādas atbildes - mums pat neiedeva nekādu papīru ka mes pie viņiem preci atstājām - principā viņi varēja ar viņu izdarīt ko vien vēlās. Nu es šodien ķeros atkal visam klāt un visiem zvanu - lai dabūtu kādu skaidrību.

Zvanot uz 1a, runāju ar Raimondu - kurš ieteica atkal uzrakstīt ēpastu, bet es jau kādus 5-6 esmu rakstijusi un neviens neatbild. Raimonds ieteica lai pazvanu uz husqvarna serva centru un pajautāju kas un kā ar to zāles pļāveju un ja viņš nav aiztikts lai vedu viņu uz k-senukai un viņu pieņems atgriezšanai. Pazvanīju uz turieni, man iedeva meistara numuru, meistars saka ka ir rakstījis un sūtījis bildes uz husqvarnu pārstāvniecību Rīgā, atbilde ko viņš saņēma ir ka tas neesot garantijas gadījums jo zāles pļāvējs esot uzsists uz akmens - nu bet loģiski domājot - ko darīt mums - ja mums viņu tādu atsūtija un mēs izdarījām visu kā mums teica 1a un k-senukai darbinieki? Vēlreiz zvanīju uz 1a, šoreiz runāju ar inesi - kura pateica ka atgriezt mēs neko nevaram jo prece ir jāaizved un jānodod 14 dienu laikā un viss. Tālāk tur neesot par ko runāt. Interesanti gan kāpēc iepriekšējie 3 cilvēki ar kuriem es runāju to man nebij teikuši.. Visi velk garumā, konkrētu atbildi nespējot dot, es tik spēju maksāt par benzīnu braukājot turp un atpakaļ uz Jelgavu pa 45 km vienā virzienā, samaksājusi 260 eiro par pašu zāles pļāvēju kurš ir totāls brāķis un biji lietots un man vēl tagad par remontu jāmaksā?

11.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 12.06.2019

Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un piedāvājām risinājumu.
Darīsim visu iespējamo lai atrisinātu šo situāciju, pēc iespējas ātrāk.
Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 30.07.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (1)

Za Zaiga /Sergei Deren 31.07.2019

Pasūtijums tika piegādāts 17.05.2019, un jau pusotru mēnesi atpakaļ savākts uz Rīgu lai veiktu diagnozi- cik ilgi es viņu esmu lietojusi un vai caurums eļļas bākā ir mana vaina. Man pa pusotru menesi neviens nav zvanijis, rakstijis, neko ziņojis. Rīt jau ir augusts un zāle manā pagalmā vēl nav tikta pļauta. Toties 1A ir ieguvuši manus 260 eiro un klusē! Nekādīgi nevār atrast veidu kā lai pierāda ka viņu brāķis ir mana vaina.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes