www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpšana - rēķins

Atrisināta1a.lv - Krāpšana - rēķins

Pasūtīju datortehniku un telefonu uz firmu, aizpildot rekvizītus pieteikuma formā. Bet rēķins ir izrakstīts uz privātpersonu, nevis uzņēmumu. Apmaksas veikta ar uzņēmuma karti un prece izņemta Rencēnu ielā.
Sazinājos ar kontakt centru ar lūgumu labot rēķinu uz firmu. 1a darbiniece Saka, ka neko nevar mainīt un uzņēmuma dati viņiem neesot. Kas nav patiesība, jo viņu formā ir jāatzīmē, ka pirkums ir uz juridisku persona un tikai tad var ievadīt firmas datus.
Kāpēc nevar izrakstīt rēķinu uz firmu, tā arī nepaskaidroja.

19.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts ViktorsK123 19.10.2020

Un kur ir problēmas izrakstīt kredītrēķinu un korektu jaunu rēķinu?!

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 19.10.2020

Labdien,

Sazinājāmies ar Jums telefoniski un piedāvājām risinājumu.
Diemžēl, veicot pasūtījumu Jūs neesat saglabājis uzņēmuma rekvizītus, tāpēc pasūtījums tika noformēts uz fizisku personu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta ViktorsK123 20.10.2020

Paldies, lieta ir veiksmīgi atrisināta!

Daži ieteikumi:
1. Vajadzētu uzlabot (padarot to ērtāku un saprotamāku lietotājiem) UX/UI mājaslapas pieteikuma formu uzņēmumiem.
2. Apmācīt kontaktcentra darbiniekus, kā rīkoties līdzīgās situācijās (pieņemu, ka neesmu vienīgais ar šādu problēmu). Jo lieta tika atrisināta tikai uzrkastot sūdzības.lv!

V

Komentāri (4)

C Consumer123 19.10.2020

Man bija tieši tāda pat pieredze ar 1a.lv. Cik saprotu, mājaslapā šajā vietā ir tehniska kļūme, kas nesaglabā uzņēmuma datus. Par to viņiem biju pat ierakstījusi un nosūtījusi video ierakstu. Acīmredzot, nekur tālāk par biroja administratori nebūs nonācis. Cerams, ka vismaz šī sūdzība mudinās risināt problēmu.

Dainis 19.10.2020

Dabiski, tas nav viņu pienākums labot jūsu kļūdas, kāpēc viņi ir krāpnieki? Gan jau ja pačakarēsiet viņiem smadzenes, tad piekritīs, veikt atgriešanu un izsist ar rekvizītiem.

C Consumer123 19.10.2020

Runa gāja par tehnisku kļūdu lapā, par kuru lietotājs nezina, līdz atnāk rēķins ar nepareizajiem rekvizītiem (kuru vairs nav iespējams labot) un kuras novēršana noteikti būtu uzņēmuma, nevis lietotāja, atbildība. Piekrītu gan, ka ļaunprātīga krāpšana tā nav, bet gluži vienkārši iemesls pilnveidoties un kļūt labākiem ;)

V ViktorsK123 20.10.2020

Daini, vai Jūs esat viņu mājaslapā k-ko pirkuši uz uzņēmumu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes