LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpšana, neatgriež naudu par defektīvo preci

1a.lv - Krāpšana, neatgriež naudu par defektīvo preci

Janvāra sākuma internetveikalā iegadajos portatīvo datoru kuram uzreiz pēc sistēmas palaišanas tika konstatēts defekts.
Pēc divām dienām atvedu preci atpakaļ, pateica ka jāsūta uz servisu, pirms veikals varēs atgriezt naudu. Servisā dators nostāvēja ap 3 nedēļām pirms pieteiktā neatbilstība beidzot tika apstiprināta.
24. Janvāri no 1a saņemu naudas atmaksas apstiprinājumu ar solījumu atgriezt naudu 15 dienu laikā. Uz doto brīdi ir pagājis mēnesis! Un nauda joprojām! Netiek atgriezta.
Zvanot un rakstot regulāri saņemu no viņiem solījumus “dažu dienu laikā”, “līdz nedēļas beigām” u. Tml, bet faktiski pilnīgi nekas netiek darīts.
Neiesaku šeit iepirkties, jo problēmu gadījumā telefona otrā galā būs nekompetenti darbinieki, kuri problēmas nerisinās, tikai aizbildināsies.
Ja gadījumā kādam esot bijusi līdzīga pieredze, lūdzu iesakiet ka var piedzīt savu naudu atpakaļ.

25.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 04.03.2020

Labdien,
Atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, bet šajā gadījumā mūs pievīla piegādātāja servisa centrs, kas ilgi nedeva atbildi par preci.
Situācija ir atrisināta un nauda ir atgriezta uz Jūsu norēķinu kontu.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

Papildināts Katerina-P 04.03.2020

Tā nav taisnība, nauda joprojām nav atgriezta.

Ka

Komentāri (5)

Ex Experience 25.02.2020

Man bija līdzīga problēma, kur 1a pārdeva man defektīvu portatīvo datoru, tā bija milzīga cīņa, lai atgūtu savus 900 EUR. Tas ko 1a Jums nesaka ir, ka no PTAC likuma Jums kā fiziskai personai ir 14 dienas laika, lai atgrieztu savu preci JEBKĀDĀ stāvoklī, pat, ja dators būtu pilnībā iznīcināts Jums ir tiesības šo 14 dienu laikā atgriezt viņu, beigās vienkārši viņi noraksta šo nolietojuma summu un pārskaita atlikumu, BET ko 1a dara ir noklusē šo faktu vai iestāsta cilvēkiem, ka prece jādod uz it kā autorizētu servisu, kurš 30 dienu laikā veiks diagnostiku, kur lielākajai daļai pateiks, ka viss ir kārtībā pat ja prece ir reāli nelietojama. Ar šīm 30 dienām Jūs automātiski pazaudējat savas PTAC noteiktās 14 dienas un tad variet tikai cerēt, ka kāds Jums vispār kaut ko atgriezīs. Parasti klientiem, kuriem prece sastādīja 20 EUR rokas neceļas kaut ko risināt un 1a tik uz to nopelna.

Es izmantoju 14 dienas, cīnījās pretī visādi, darbiniece man centās ieskaidrot, ka ar savu cilvēka aci redz mikroplaisas datora korpusā, kurš 2 dienas ir stāvējis tikai uz dīvāna, tikai, lai atmaksātu man atpakaļ mazāku summu. Par naudu cīnījos ilgi, zvanījos, rakstīju, baroja katru reizi ar citiem solījumiem, sāku jau draudēt, ka vērsīšos policijā utt., tad nedaudz sabijās, bet nebija pietiekami. Kad pieminēju, ka vērsīšos televīzijā, tad nedaudz vairāk sasparojās, pat paši zvanīja man, bet tas vēl aizvien nebija gana, turpināja barot ar kārtējiem solījumiem. Tad kad iesniedzu viņu ofisā oficiālu pirmstiesas brīdinājumu tad pēc stundas jau man zvanīja viena no vadītājām un solīja šo jautājumu sakārtot. Nākamajā dienā pēc pirmstiesas brīdinājuma nauda bija kontā.

Nervi pazaudēti. Šis bija pirmais un vienīgais pirkums. Viss sortiments viņiem sastāv no lētām/brāķētām poļu precēm.

Ka Katerina-P 27.02.2020

informācija nodota patērētāju tiesību aizsardzības centram

Eg Eglitis34 27.02.2020

Biju līdzīgā situācijā kā autore. 2018 gadā iegādājos ROG portatīvo datoru un tajā pat vakarā konstatēju ekrāna defektu. Jāpiebilst, ka datora iepakojums jau bija ar uzlīmi , zem kuras varēja salasīt: ''Pieteiktais defekts nav apstiprinājies'' - vai kaut kas tamlīdzīgs. Pēc kā varēja noprast, ka prece jau bijusi servisā !?
Sazinājos ar 1a un iespēja bija vai nu atgriezt preci vai nodot garantijas remontam . Nodot ''jaunu'' preci servisā likās absurdi , tāpēc atgriezu preci cerībā , ka 14 dienu laikā saņemšu samaksāto naudu atpakaļ. Naudu saņēmu atpakaļ pēc aptuveni 2 mēnešiem .
Labs preču klāsts, ātra piegāde. Bet manā pieredzē, tiklīdz rodas kāda problēma - pretīmnākšanas praktiski nav , viss aizņem nedēļas un kaudzi e-pastu.

Kr kroniz 27.02.2020

Iegādājos ledusskapi. Bildē bija melns, atnāca pelēks, uz ko veikals atbildēja, bildes esot tikai ilustratīvas un viss ok no viņu viedokļa!
Tālāk, minētās papildus funkcijas ledusskapim nebija, izpētīju ražotāja specifikāciju un reāli tiktu maldināts, gan ar krāsu, gan funkcijām. Uz šo atbildēja, ka ja kas neapmierina var sūtīt preci atpakaļ. Jā, it kā ar milzu ledusskapi to būtu tik vienkārši un lēti izdarīt.
Pieteicu sūdzību PTAC. Palasot citus komentārus, iespējams, preces atgriešanas gadījumā man vēl ilgi būtu jādzīvo bez ledusskapja. Silti iesaku šeit neko nesūtīt un šī interneta veikala pakalpojumus neizmantot, pie kam šeit ir dārgāk kā citur! Lieli un iedomīgi, pretīga attieksme, pēdējā reize, ka tur kaut ko sūtu.

Kr kroniz 27.02.2020

P.S. Pat veikalam aizrādot par nekorektu preces aprakstu, neviens neiedomājās to salabot, tā kā, nakamajam pircējam var arī nepaveikies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes