LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpšana, naudas neatgriešanās

Atrisināta1a.lv - Krāpšana, naudas neatgriešanās

26. Jūnijā iegādājamies monitoru. Saņēmām to ar kurjeru, ieslēdzot monitoru secinājām, ka tam nedeg 4 pikseļi. Garantijas ietvaros var nedegt 6 pikseļi. Nolēmām izmanot 14 dienu atgriešanas iespēju un atgūt naudu. Preci nodevām 2019. Gada 5. Jūlijā. Solīja naudu atgriezt kontā 14 darba dienu laikā. Pēc 14 darba dienām sākām zvanīt 1a.lv, bet operatori teica, ka monitors atrodas servisā un ir jāgaida 30 darba dienas, kopš preces nodošanas dienas. Operātori minēja, ka sazināsies ar servisu un dos mums ziņu, lai paziņotu par servisa gaitu, bet, protams, tā arī nepaziņoja. Tagad katru dienu zvanām un vienmēr sola pārzvanīt un paziņot par servisa gaitu, bet tā arī nepaziņo. Šodien ir 27. Augusts un ir pagājušas 38 darba dienas, bet par naudu vai servisa gaitu joprojām ziņu nav. Būs vien jāvēršas patērētāju aizsardzības dienestā un jāziņo par naudas izkrāpšanu, jo garantijas noteikumos arī ir minēts, ka naudu atgriež 14 darba dienu laikā. Nevienam neiesaku šo mājas lapu!

Update 29.08.2019

27.08 vakarā tika solīts, ka 28.08 tiks ieskaitīta nauda. 29.08 zvanijām un atkal operātori teica to pašu veco dziesmu "sazināsimies ar servisu, neko nevaram komentēt, sazināsimies ar jums vēlāk, kad būs atbilde no servisa centra" saņēmām e-pastu no 1a.lv ar ziņu, ka 15 darba dienu laikā tiks atmaksāta nauda. Bet naudai, jau sen vajadzēja būt atmaksātai. Šeit pievienoju viņu noteikumus, no mājas lapas.

Noteikumi par atteikuma tiesību izmantošanu.

1.1 jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.

2.5 ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids) , ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no jums netiks iekasēta nekāda maksa.

Prece tika nodota 2019. Gada 5. Jūlijā. 14 darba dienas - 24. Jūlijs. Šodien ir 29. Augusts, jau mēnesi kavējat un pārkāpjat savas atteikuma tiesības. Lūdzu, paskaidrojiet!

Turklāt iepriekšējā sūdzībā uzņēmums norādīja, ka sūdzība ir atrisināta, kaut gan tā nav atrisināta. Vēlētos runāt ar vadību un jautāt paskaidrojumus, jo viss ko saka konsultanti ir"mēs sazināsimies ar servisa centru un dosim ziņu. "

policijā iesniegums jau ir uzrakstīts!

Situācija nav atrisināta un būs tikai tad, kad kontā tiks saņemta nauda par preci!

29.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts pelmenisfredis 29.08.2019

Esam uzrakstījuši iesniegumu gan policijā, gan patērētāju aizsardzības dienestā. Patērētāju aizsardzības dienests apstirpināja, ka naudu bija jāatgriež 14 darba dienu laikā.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta pelmenisfredis 30.08.2019

Nauda tika saņemts 30. augustā. 57 dienas pēc preces atgriešanas (41 darba diena). Kaut gan likumā ir minēts, ka nauda par atgrieztu preci, ja tā ir atgriezta 14 dienu laikā pēc pirkuma veikšanas, ir jāatgriež 14 darba dienu laikā.

Pēc daudziem zvaniem un nervu bendēšanas nauda tika saņemta atpakaļ. Bet tas nemaina faktu, ka 1a.lv ir pārkāpis valsts likumu. Visa šī strīda laikā no 1a.lv puses bija tikai viena atbilde "Mēs sazināsimies ar servisu un dosim Jums ziņu." Protams, nekad ziņas nedeva, bet pašiem bija jāzvana atkal un atkal, jāklausās viņu viena un tā pati atbilde.

Vabūt tiešām ierakstot sūdzības dažādos portālos un draudot ar patērētāju tiesību aģentūru tika atrisināts šis strīds. Tāpat gan policijā, gan patērētāju tiesību aģentūrā iesniegums ir uzrakstīts. Visticamāk, ka šis nav vienīgais šāds gadījums.

1a.lv teica, ka nauda netika atgriezta laikā, jo viņiem bija jānosūta prece uz kvalificētu servisu ārzemēs, lai to pārbaudīu. Kad mēs saņēmām iegādāto preci, tai bija izdeguši 4 pikseļi (iegādājoties monitoru var nebūt 6 pikseļi, ja nav 7 bikseļi, tad ir iespējams nest uz garantiju). 1a.lv šo preci veda uz kvalificētu servisu ārzemēs tikai tāpēc, lai turpmāk viņiem nebūtu šādas problēmas ar izdegušajiem pikseļiem. Tā mums paziņoja 1a.lv. Bet tā jau nav mūšu vaina, vai ne? Mēs jau visu izdarījām pareizi, bet viņi nevarot atgriezt naudu, kamēr monitors neatrodoties atpakaļ pie viņiem no servisa. Bet tāpat tika pārkāpts LR likums par naudas atgriešanu 14 darba dienu laikā.

1a.lv par šo situāciju dziļi atvainojās, bet ko tā atvainošanās dod?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes