www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpšana - lietota prece !!!

Atrisināta1a.lv - Krāpšana - lietota prece !!!

Nolēmu draugam dzimšanas dienā uzdāvināt jauno philips shaver 7000 sērijas skuvekli, kurš ir paredzēts jūtīgai ādai.
Nemaz nerunājot par to, ka preci nesaņēmu tajā dienā, kurā tas bija plānots...
Bet iedomājaties! Ierodoties pie viņiem veikalā - samaksājot un parakstot līgumu, preces saņemšanas mirklī - es kā oriģinālo preču profiņš - uzreiz sapratu, ka prece iepriekš bijusi atvērta, jo plomba ir burbuļaina un ar kaut kādām pūciņām, 100% vērts vaļā!
Uzreiz teicu pārdevējam, ka - hey, te kaut kas nav okey!?
Viņš mazliet pārsteigts par manu reakciju, bet tomēr demonstratīvi visu izņēma no kastītes, izlika man acu priekšā, lai apskatu, ka man nav taisnība.
Sākumā man bija tāds - ēm, ko jūs vēlaties, lai daru? Jo tas taču būtu par traku, ja vēl tur kaut kādi matiņi atrastos!
Bet ooookey, ķeros klāt - katra detaļa ir atsevišķā plēvītē, es izlemju atvērt tieši skuvekli un uzminiet nu! Protams, ka man ir taisnība! No nenožāvēta skuvekļa ir iepakojumā izveidojies kondensāts (ūdens + tvaiks) . Omg! Es nespēju noticēt!
Tanī mirklī mēs abi ar pārdevēju bijām šokā! Viņš saprata, ka tādu preci neņemšu.. Tad turpinājās nākamie papīru kalni, par preču atgriešanu un līguma laušanu un blā blā.

Tas ko vēlos teikt - esmu nereāli vīlusies, bēdīga un ļooooti dusmīga, un man nav ne jausmas ar kādiem kreisajiem kantoriem 1a veikals sadarbojas, bet es šeit noteikti neko vairs nepasūtīšu. Tas ir reāli nereāli pretīgi, tāpat kā, ja pirktu zobu birsti ko iepriekš ir lietojis cits!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 08.03.2017

Internetveikala 1A.LV darbiniece ar mani sazinājās un paskaidroja, ka šajā situācijā ir vainīgs piegādātājs un apsolīja, ka rītdien varēšu saņemt pilnībā jaunu preci un kopā ar viņiem to apskatīt, lai pārliecinātos, ka viss ir kārtībā! Kā arī teica, ka sarūpēs man dāvaniņu kā atvainošanos kompānijas vārdā.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 08.03.2017

Sveiki. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ar Jums sazinājāmies un piedāvājām situācijas risinājumu, atvainojamies par sagādātām neērtībām.

B

Komentāri (2)

S sneak 08.03.2017

Neticami.Ta tiesi bija?

B Betija L 08.03.2017

Darbā nebija ko darīt - no garlaicības šo sacerēju! :D :) Protams, ka tā bija, bet ar mani tikko darbinieks sazinājās un situāciju atrisinājām!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes