www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpšana, cilvēku maldināšana

Atrisināta1a.lv - Krāpšana, cilvēku maldināšana

Briesmīgi slikts serviss. Nesen uz pakomatu pasūtīju razer seiren mikrofonu. Bija rakstīts noliktava ir un, ka var saņemt 1-3 dienu laikam. Pasūtīšanas datums bija 22 novembris. Vēlāk saņemu atbildi ka prece nosūtīta bet saņemt vares 7 decembri. Skaidrs ka viņi vienkārši maldina cilvēkus ar uzrakstu "ir noliktava "un suta paši no arzemem...

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 23.11.2017

Labdien! Mēs nekādā gadījumā nemaldinām klientus, informācija par preces plānoto piegādes laiku ir norādīta katrai precei, labajā pusē no bildes sadaļā: "Piegādes veidi". Katrai precei šis laiks ir individuāls, un dažas preces tiek pasūtītas no ārzemju piegādātājiem. Šādos gadījumos piegāde var aizņemt ilgāku laiku.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 02.11.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (5)

T Tong Po 24.11.2017

Vienkārši nepērciet pie viņiem ar priekšapmaksu. Līdzko redzat ka ir priekšapmaksa, tā ir skaidrs, ka velk to mantu iekšā no kaut kuras citas Valsts. Tikpat labi tad paši varat aliexpress nopirkt.

Pasūtiet, ja noteiktajā laikā neatved - sūtiet pupās, atceļat pasūtījumu un negaidiet! Pērkat citā veikalā!

1a.lv Pārstāvja atbilde 24.11.2017

Piedāvājam klientiem iespēju apmaksāt pasūtījumu skaidrā naudā, gan ar pārskaitījumu.
Pārskaitījums ir vienīgais apmaksas veids gadījumos, ja piegādes veids ir izvēlēts kāds no pasūtījuma izņemšanas punktiem.
Lai klientiem piedāvātu plašu klāstu un izdevīgākās cenas precēm, sadarbojamies ar lielākajiem Eiropas piegādātājiem, kas nodrošina klientiem servisu augstākajā līmenī un visām precēm nodrošina minimums 2 gadu un pat mūža garantiju.

T Tong Po 24.11.2017

A bet protams! velkat iekšā notebūkus ar windows poļu valodā - vēlāk sēdi un čakarējies, lai uzinstalētu normāli.

Ventilators 24.11.2017

Pilnībā piekrītu. Priekšapmaksa nedod jums prioritāti, jo tā pat apmaksas pārbauda grāmatvede un process var būt ilgāks nekā skaidras naudas maksātājiem.
Bet nu pakomātiem neko padarīt. Laikam tikai pārskaitījums.

Iespējams pat viņu piegādātājam nav tā prece un pats piegādātājs pasūta citur (kā teikt čerez čerez čerez). Tāpēc mainījās dienas. Bet nu tā ir strādāt ar poļiem. Ilgas piegādes. Groza vākšanas, lai loģistika uz Latviju lētāka.

Ventilators 24.11.2017

žēl ka decembrī neko nesūtīji... būtu janvāri dabūjis. Bet nu viss priekšā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes