www.sudzibas.lv 1a.lv Preces pieejamība, saņemšanas datumi

Atrisināta1a.lv internetveikals - Preces pieejamība, saņemšanas datumi

Veicu pasūtijumu 1a.lv internetveikalā 07.01.2019. Preču pieejamību pārbaudīju, jo preci nepieciešams saņemt pēc iespējas ātrāk. Izvēlos visu, kur rakstīts pieejamība nākamajā dienā. Apstiprinot pasūtījumu "nākamā diena" jau pārtop par 16.01.2019. Pienākot 16.01.2019., protams, nekādu ziņu, saņemšanas laiks netiek pārmainīts, un info arī nekāds, ka prece kavētos. Tikai nākamajā dienas vakarā saņemu ziņu, ka pasūtījums pārcelts uz 18.01.2019., kurā atkal, protams, nekādu ziņu, un pasūtījuma nav. Zvanot uz klietnu centru paziņo, ka būs tikai 22. vai 23. datumā. Vai preci tad saņemšu, varam tikai zīlēt kafijas biezumos.

Pārcelšanas iemeslā 1a.lv pārliecinoši stāsta, ka 95% pasūtījumi tiek piegādāti laikā. Divi pasūtījumi nedēļas laikā kavējas, sūdzības arī netrūkst. Tad nu ieteikums visiem kam prece vajadzīga laicīgi, lai apdomā vai 1a.lv būs īstā vieta kur to iegādāties.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 22.01.2019

Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 04.04.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

T

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes