www.sudzibas.lv 1a.lv garantijas remonts

1a.lv - garantijas remonts

Nopirku 1a.lv planšeti martā. Jūlijā salūza. Aizvedu uz 1a.lv biroju uz garantijas servisu augustā. Pretī iedeva aktu, kurā vēl noradīts, ka preci netur ilgāk, kā 30 dienas (viņi interprete, ka tās ir 30 darba dienas, lai ari pateretāju aizsardzības likumā, teikts, ka tās ir 3o kalendārās dienas). Paiet menesis, nekadu ziņu. Zvanu noskaidrot- oo, paldies, ka piezvanījāt. Aizķeršanās. Tā tas ilgst jau divus mēnešus. Kad zvanu, tad sola, ka noskaidros, kas pa lietu un atzvanīs. Neatzvana. Uzrakstīju iesniegumu, ka ja nespēj salabot, lai atgriež naudu, vai jaunu preci vietā. Atsūtīja atbildi, ka meilu saņēmuši, bet ar to arī viss beidzās. Neesmu redzejusi ne savu servisā nodoto preci, ne jaunu, ne vietā naudu- jau vairāk, kā divus mēnešus!!Katreiz prasa man numuru nosaukt, lai varot atzvanīt (it kā tā nebūtu garantijas papīros un iesniegumā).Tagad jaunakais- viņiem uzradās, ka preci pie viņiem pirkusi esmu 2013. gada, līdz ar to naudu atpakaļ nedošot. Prasīja, lai nosūtu papīrus, kas apliecina, ka 2014. Kur viņi tos papīrus tur, nav ne jausmas!Lieki piebilst, ka solīja atzvanīt, bet kopš nosūtīju klusums.Drīz būs jau trīs mēneši riņķī...

Komentāri (2)

1a.lv Pārstāvja atbilde 05.11.2014

Labdien. Mūsu darbiniece šodien zvanīja Jurijam un informēja, ka iespējama preces maiņa vai jauna pasūtījuma noformēšana mūsu mājaslapā, uz ko Jurijs atbildēja, ka padomās un pārzvanīs. Esam Juriju par to informējuši arī e-pastā.

Ontūns 05.11.2014

Kas atļāvis izpaust cietušās personas vārdu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes