Atrisināta1a.lv - Defekts

Iegādājos datoru (Msi Gs63Vr 7Rg Stealth Pro) 2017. Gada 6. Oktobrī, pēc datora saņemšanas 2017. Gada 10 oktobrī, ievēroju, ka ekrānam ir defekts. Sazinājos ar 1a.lv pārstāvi lai risinātu šo problēmu. Dators tika aizsūtīts garantijas remontā, lai gan pieprasīju, ka datoru gribu samainīt pret tādu pašu jaunu vai atbilstošu cenai, citu datoru.
Pagāja mēnesis, kad saņēmu ziņu, ka dators ir gatavs saņemšanai 1a.lv birojā mūkusalas ielā. Devos precei pakaļ tajā pašā dienā, 2017. Gada 22. Novembrī. Aplūkoju datoru kārtīgi 1a.lv birojā un pirmajā brīdī ekrāns likās salabots. Taču atgriežoties mājās un sākot ar datoru strādāt, ievēroju, ka nu ekrānam ir cits defekts. Sazinājos atkal ar 1a.lv pārstāvi, pieprasot nu jau naudas atgriešanu vai preces samainīšanu. Uz ko 1a.lv pārstāve atbildēja, ka atkal vajag pārbaudīt servisa centrā vai defekts pastāv. 2017. Gada 27. Novembrī datoru savāca 1a.lv kurjers un aizveda uz 1a.lv biroju.
Neilgi pirms Ziemassvētkiem zvanīja 1a.lv pārstāvis un paziņoja, ka defekts ir konstatēts un diemžēl preci nevarot samainīt, bet ka tai tikšot atkal veikts remonts.
Paiet pāris nedēļas, 2018. Gada 8. Janvārī saņemu paziņojumu no 1a.lv, par to, ka garantijas remontā nosūtītā prece ir gatava saņemšanai. Pilns optimisma dodos pakaļ datoram. Birojā kārtīgi apskatīju ekrānu un pirmajā brīdī neievēroju defektu. Bet atkal atgriežoties mājās man nākas secināt tikai to, ka 1a.lv par mani ņirgājas un viņiem ir vienaldzīgi savi klienti.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 09.01.2018

Labdien Raimond. Sazinājāmies ar Jums klātienē un situāciju izskaidrojām. Darīsim visu iespējamo lai atrisinātu šo situāciju, pēc iespējas ātrāk.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Papildināts Raimonds 09.01.2018

Aiznesu datoru atpakaļ uz 1a.lv biroju, kur tas atkal tiek sūtīts uz Lietuvu ekpertīzes veikšanai.
Tikmēr uz nezināmu laika periodu atkal esmu bez datora.

Šo problēmu uzskatīšu par atrisinātu tikai gadījumā, kad par preci tiks atgriezta atpakaļ nauda vai tā tiks samainīta pret jaunu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Raimonds 24.01.2018

Defekts tika apstiprināts, gaidu naudas atgriešanu.

R

Komentāri (1)

T Tong Po 08.01.2018

MSI ir labi datori. Šeit izskatās, ka ir problēma ar to, ka dators, iespējams ir vests no Polijas, un ar servisu arī tad bijušas problēmas.
Nākamreiz padomā, kur iegādājies datoru!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes