LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Bojāta prece, slikts serviss

1a.lv - Bojāta prece, slikts serviss

Klientu serviss ir zem nulles. Pēc 8 mēnešu lietošanas JBL austiņas tika nogādātas Garantijas servisā. Tas devis atzinu - ražošanas defekts. Tātad nederīgas un pārdevējam jārīkojas - jāsamaina prece vai jāatgriež nauda. Pēc 2 mēnešiem 1a Garantijas pakalpojumu konsultants atsūta epastu ar lūgumu garantijas atzinumuatsūtīt ieskanētā veidā, nevis fotogrāfijas veidā, jo ražotājam nederot fotogrāfija.

26.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 28.02.2021

Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

A

Komentāri (6)

K Kikijs 26.02.2021

Tad tad iesekene,viņiem vaig papīra formātā nevis bilde

A Agnija 26.02.2021

Ieskaneju. Lai gan nav saprotama argumentacija. 1a teica, ka ieskanetu vajag, jo to pieprasa razotajs. Rodas jautajums - ražotājs Ķīnā lasīs latviesu valodā dokumentu. Šķiet, ka 1a tikai novilcina laiku.

T Taisnīgums99 26.02.2021

kad jus no rita pamostaties jums ir skaidrs ko jus sodien darisiet un kapec?

K Kikijs 26.02.2021

Un jūs aizsutijat ieskenetu ja jau 1a prasīja?

1a.lv - viens no sliktākajiem veikaliem Rīgā, varbūt pat Latvijā. Ne kur es esmu redzējis šādas problēmas, tikai 1a.

N Natālija38 22.03.2021

Piekrītu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes