www.sudzibas.lv 1a.lv "BEZMAKSAS PIEGĀDE"...

1a.lv - "BEZMAKSAS PIEGĀDE"...

Kad iegādājos datoru www.1a.lv nopriecājos, jo ikoniņa pie datora vēstīja: BEZMAKSAS PIEGĀDE. Arī pieņemot no manis pasūtījumu pa telefonu, darbinieks nosauca datora cenu, kas man skaidrā naudā būs jāsamaksā kurjeram piegādes brīdī.

Taču, kad ieradās kurjers, man tika pieprasīti papildus datora cenai LVL 3 par piegādi! Nodomāju - kādi blēži!

Kā man vēlāk izskaidroja www.1a.lv darbiniece, man vajadzējis vairāk iedziļināties akcijas BEZMAKSAS PIEGĀDE papildus informācijā! BEZMAKSAS PIEGĀDE notiek tikai līdz "DPD Paku Bodei"!
Mani absolūti neinteresē, cik maksā vai nemaksā pasūtītās preces piegāde līdz "bodei" - es tiku maldināta, ka datoru MAN piegādās par velti!

Izrādās - ir jālasa ļoti uzmanīgi, vai tikai aiz pircējam paredzētās labvēlīgās informācijas neslēpjas kāds āķis!? SLĒPJAS!

I

Komentāri (3)

S siikà 04.11.2013

Parasti nevajag sûtit pa telefonu, , es ja kko sûtu, tad lai sûta rèkinu uz e pastu,
Tur sañemot izvertèju, vai ir jègas maksàt pasûtîjuma piegàdi, ja ne, , anulèju sûtîjumu,
Sûdzîbas ir tießi par kurjera piegàdi, kas ieprieks nepiezvana un ja nav màjàs tad skali pukst ka negaida! Visu veicu caur e pastu un mazàk problèmu!

1a.lv Pārstāvja atbilde 04.02.2014

Sveiki. Paldies par Jūsu komentāru. Mūsu mājas lapā ļoti skaidri norādīti akcijas nosacījumi. Gan uzbraucot uz ikonas ir norādīta informācija par bezmaksas piegādi, gan sarkaniem burtiem izcelts atverot pašu preci. Tāpat arī pasūtījuma formā
ir vēlreiz norādīts kādiem piegādes veidiem ir bez maksas un kādiem ir maksas. Jebkurā gadījumā atvainojamies, ja Jums rādās pārpratums.

T taisniibas eena 14.05.2015

Labdien!
Nu ko, palasīju komentārus un nozēloju, ka nelasīju tos ātrāk. Man tikai tagad cīņa sākas, jo iegādātā prece neatbilst līguma noteikumiem, bet internetveikals www.1a.lv (SIA "Mobilukss") atsakās izpildīt manas likumīgās prasības. piekrītu tiem, kas raksta, ka komunikācija apgrūtināta, jo sazvanīt brīzīem nevar un atzvanīt solītajā laikā neatzvana. Cerams, ka internetveikals 1a ir ņēmis vērā visus negatīvos komentārus un centies uzlabot savu attieksmi pret klientiem un mācīties no kļūdām. Pie kam, ja arī internetveikals atgriež preci vai maina to, tik un tā zaudētājos nepaliek. Tikai viņiem jāpastrādā nedaudz (un tas atkarīgs no pašiem darbiniekiem un vadības politikas), jo jāsazinās ar piegādātāju/ražotāju, lai risinātu jautājumu un saņemtu atpakaļ naudu. Šādā situācijā man tomēr grūti saprast, kāpēc internetveikals 1a tik ļoti izvairās no pienākumu izpildes, ja neko nezaudē?
Manā situācijā man ir 100% taisnība, bet internetveikala 1a darbinieki tik un tā liedzas izpildīt manas prasības. PTAC ir norādījis, ka internetveikalam manas prasības ir jāizpilda. Ta kā man svarīgi panākt taisnību, betja internetveikals 1a nepildīs tam ar likumu noteikto pienākumu, iesaistīšu savu advokātu, kurš ne vienu vien šādu lietu vinnēja (lai veikals nespekulē" uz cilvēku nezināšanu un lētticību, jo viņi stāsta tik pārliecinoši pilnīgas muļķības un nezinātājam var likties, tiešām tā ir. Bet, tā nav, jo, orientējoties visos patērētāju tiesību aizsardzības likumos klausījos un iekšēji nāca smiekli par darbiniesu spēju stāstīt "pasakas"). Nu, ja ar to nepietiks, iesiastīsim visus iespējamos dienestus, kas veic dažādas uzņēmuma tiesiskās darbības un darbības atbilstības spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem pārbaudes. Vēl būs par maz, iesaistīšu žurnālistus, kas ne tikai pastāstīs manu stāstu, bet izanalizēs to no tiesiskā viedokļa (lai nav tikai kāda trula papļāpāšana par to, ka kāds kādu abižoja) kādā no avīzēm vai žurnāliem, interneta vidē, TV. Nu ja nostāsies pozā, ok, nav problēmu, patiesāsimies. It īpaši zinot, ja man ir 100% taisnība. Un ņemot vērā to, ka man tas neko neizmaksās :)
Man tomēr grūti saprast, kāpēc internetveikals tik ļoti izvairās no pienākumu izpildes Kāds būs ieguvums internetveikalam 1a? - 1) patērētās darbinieku laika stundas, gatavojoties tiesā stāstīt muķības; 2) kauns un negods, zaudējot tiesā; 3) pienākums apmaksāt tiesāšanās izdevumus, kas nebūs maza summa; 4) pienākums izpildīt patērētāja sākotnējo prasību; 5) iespējams, kāds pāris administratīvo aktu, ar ko uzlikts administratīvais sods par tiesību normu pārkāpumu, realizējot savu saimniecisko darbību (ja veicot pārbaudes zina kur meklēt un uz ko skatīties, pārkāpums vienmēr atradīsies uzņēmumā); 5) un pats galvenais, labās slavas zaudēšana. Kā zināms, labā vai sliktā slava izplatās no mutes mutē.
Tomēr ceru, ka internetveikals 1a būs mainījis savu attieksmi un redzot, ka pašiem nav taisnība, pildīs ar likumu uzliktos pienākumus. Varbūt es tieši uzrakstīšu pateicību, nevis sūdzību un sadarbība izrādīsies veiksmīga. Ir taču tik patīkami, ka raksta labas lietas, nevis sliktas. Kā arī ir ļoti patīkami kādam izteikt pateicību :)
P.s. bet, ja neveiksies un sniegšu prasības pieteikumu tiesā, gaidiet komentārus, kur aprakstīšu visu no A-Z un pat sniegšu jums izsmeļošu juridisku konsultāciju.
Paldies par veltīto laiku, lasot šo tekstu, kas pagaidām ir vairāk neitrāls :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes