www.sudzibas.lv 1a.lv atieksme pret klientu

1a.lv - atieksme pret klientu

Pasūtīju SSD cieto disku no interneta veikala 1a.lv, saņēmu sms uz telefonu ka pasūtījums ir apstiprināts un esot prece pasūtīta no piegādātāja. Paiet 3 dienas un saņemu ziņu ka tomēr prece vairs neesot piegādātājam noliktavā un mans pasūtījums tiek atcelts bez mana apstiprinājuma. paiet vel 2 dienas un 1a.lv veikalā atkal ir nopērkama šī prece, bet jau pa dārgāku cenu. To viņi laikam sauc par labu servisu un attieksmi pret klientu, preci laikam var nopirkt tas kas dārgāk ir gatavs par to maksāt.

P

Komentāri (1)

1a.lv Pārstāvja atbilde 12.12.2014

Sveiki! Atvainojamies, ja sagādājām neērtības, bet vēlamies atzīmēt, ka preces pieejamība un cena mainās ļoti bieži, tas var notikt pat vairākas reizes dienā. Vienmēr, kad prece nav pieejama informējam klientus e-pastā vai zvanot un pasūtījumā norādīto numuru. Vēlreiz atvainojamies, ja sagādājām Jums neērtības, ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē. :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes