www.sudzibas.lv 1a.lv 1a.lv veikala solījumi

1a.lv - 1a.lv veikala solījumi

Sveiki, nolēmu iegādāties krēslu uz svētkiem pasūtījumu veicu iesniegšanas datums: 06.12.2020.
Un veikals 1a.lv solīja, ka prece tiks piegādāta 14.12.2020, bet saņēmu 15 datumā.
Otrā lieta, veicu pasūtījumu ziemassvētkiem mammai, un cerības uz labu servisu saņemot laikā. Iesniegšanas datums: 12.12.2020, un tika solīts, ka prece būs 22. Decembrī, šo preci joprojām man mamma nav saņēmusi. Slikts serviss pēc tā ka to nopirka Ksenukai.

24.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts starnud 24.12.2020

Atvainojos,krēsls tika pasūtits Iesniegšanas datums: 06.12.2020 tika solīts 12.dembrī ,bet pienāca 15 datumā.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 26.12.2020

Labdien,
Saistībā ar pasūtījumu apjomu, to piegāde, diemžēl ir aizkavējusies.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Papildināts starnud 27.12.2020

Kā klients esmu Artjoms [slēpt]@gmail.com
Varat pārbaudīt.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 01.01.2021

Labdien,
Saistībā ar pasūtījumu apjomu, to piegāde, diemžēl aizkavējās. Pasūtījums tika saņemts 29.12.2020.
Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.

S

Komentāri (5)

M MuS 30.12.2020

Pilnībā piekrītu! Tā kā nepieciešamo preci (datora barošanas bloku) bija nepieciešams dabūt pēc iespējas ātrāk, veicu pasūtījumu 28.12.2020, tieši interneta veikalā 1a.lv, jo šis interneta veikals piedāvāja preci izņemt jau 30.12.2020, lai gan konkrētā prece bija dārgāka kā citos interneta veikalos. Beigās iznāk, ka pasūtīju par dārgāku cenu un saņemšu tajā pašā datumā, kad saņemtu no citiem interneta veikaliem. Neskataties interneta veikalā 1a.lv uz piegādes un izņemšanas datumiem, jo tie ir parādīti, lai tikai izvēlētos pasūtīt pie viņiem!

H Haralds Rudzāts 10.01.2021

Pašlaik 1a cīnās ar 220 par sūdīgākā internetveikala titulu 1

K kaseens 12.01.2021

Man 1a.lv jau otro pasūtījumu pēc kārtas kavē kā minimums 2 darba dienas. Būtu vismaz brīdinājuši, ka saņemšanas laiks mainās. Palīdzētu arī normāls "sazināties ar veikalu" links, kur info par tavu preci/pasūtījumu jau iekļauta ziņā vai e-pastā. Savādāk zvanies pa maksas telefonu, lai uzzinātu kāpēc preces piegāde kavējas. Pazudusi iespēja komentēt preci, pat to, kuru no viņiem nopirki. Tāpat vairs nepienāk kvalitātes aptaujas pēc piegādātās preces.
Vienā vārdā sakot - servisa kvalitāte krītas. Izskatās pārņēmuši ne tās labākas leišu biznesa manieres.

V Viktorija Bronze 27.02.2021

Sútiju vairakas preces no 1A.lv, man personígi vispar neatnáca viens produkts, bet tika izsuutita pavadziime kaa viss tika piegaadaats! Kaut gan vienas preces kasté nebija. Biju šoka par tádu apčakaréšanu! LATVIJAS seviss ignore manus e-pastus, un telefoniste izklausot situáciju, solija atzvaniit, bet taa arii neatzvanija.
Neko neatbild, neko nepaskaidro, naudu par preci arii neatgriež, vispaar ignoree.

Zvaniju uz Lietuvu, tur peec pasutijuma numura apstiprinaaja probleemu un paskaidroja par pakošanu un katra klienta kasti ir Atbildiiga Latvijas filiaale, vini te pako un tad nekvalificeta darbiniece sež pie telefonaa, nevar korekti atbildeet ne uz vienu jautaajumu. vienkarši ignoreee!
Varbút vina arí panema sev preci?

Bus jasudzaas pateretaju Tiesibu Aizsardziiba!

Briesmiiigs Servissss!

Ka man žēl Latvijas iedzīvotājus kuri iegādājas kaut ko no 1a. Pats tagad cīnos ar krāpšanu (pasūtījums ne izpildīts noteiktajā laikā). Tā bija pēdējā reize kad kaut ko pērku no 1a.lv. Visiem kategoriski nē rekomendēju šo veikalu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes