DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Aizvakar ielika paku pakomātā, teica ka 19:00 pakas izņem no pakomātiem. Pulkstenis ir jau 20:08 bet paka nav izņemta no pickup punkta. Ar Omniva nav tādas problēmas, paka tajā pašā, jeb nākamajā darba dienā tiek atsūtīta uz citu pickup punktu. Kāpēc DPD nevar ātrāk savas piegādes plānot kā citas piegādes firmas. Arī kad pakas saņemu, pakas ir netīras, saburznītas, pusatplēsta.

Premium mājas - Krāpšana, neievērojot likumus.

Iegādājoties produktu interneta vietnē www.premiummajas.lv, veikals patvaļīgi izdomā savu politiku, neņemot vērā valsts vai Eiropas likumus. Viņuprāt, uz viņiem neattiecās 14 dienu atteikuma tiesības likums, apzināti kavējot laiku, nesūtot atteikuma veidlapu un atpakaļ adresi. Kā arī neveic pilnu atmaksu samaksāto naudas summu, tajā skaitā patērētāja samaksātos piegādes izdevumus, lai preci ar defektu atgrieztu atpakaļ Lietuvā, kur uzņēmums ir reģistrēts.

M Made 12 st atpakaļ
Komentāri 0 Interneta veikali

Banknote.lv - Krāpšana ar ierīču pārdošanu

Krāpšana ar ierīču pārdošanu Rakstu tikai tāpēc ka tā ir totāla krāpšana. Tiek pārdotas ierīces ar nepatiesu aprakstu. Īsumā, Lombards tirgo Telefonu "Xiaomi Redmi Note 13 Pro (5G)" Sekojoši es nezinot kā tas vispār izskatās un cik maksā. Pirmkārt izrādās ka telefons ir vecāks un nekāda 5G tur nav un nav bijis, jo tā ir vecā versija 4G kurai pat procesors atšķirās un vispār kopējā jauda. Lombardā tas tika tirgots uz to brīdi 275 EUR, Kā to laik jauns maksā 289 EUR Xaomi tiešajā veikalā tieši 4G versija. 5G versija 379 eur...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss darbinieks zvana man darba laika 7 reizi(!), tiesi no 17.45, piegades bija no 18-19 majas bija cilveks un vins GAIDIJA majas, BET NEVIENS nezvana domifona neviens neatnaca, sis manipulacijas bija saprotami aprakstiti un viss bija kvita, adrese un domofons. Un esmu shoka par darba bezatbeldibu.

Baltcom - sūdzība

sūdzība Sveicināti, situācija sekojoša. Rakstu mammas vārdā. Beidzās noslēgta līguma termiņš ( bija atlaide), uzreiz sāka palielināt pakalpojumu maksu, tas skaidrs. Pensionāriem katra kapeika dārga, līdz ar to mamma pieņēma Tet piedāvātos pakalpojumus, kur cena daudz patīkamāka. Nākošajā dienā zvans no Balttcom, kāpēc Jūs nepateicāt utt..mēs Jums būtu piedāvājuši atlaidi, vai cik skaisti māk runāt. Ok. Pirmkārt sazvanīt viņus sagādā grūtības, otrkārt, lai dotos uz klienta centru jābrauc 25 km turp un...

Kate Ozoliņa - Krāpšana

Gribēju pabrīdināt par krāpnieci videogrāfi Kati Ozoliņu. Ar viņu jau janvārī vienojāmies par kāzu filmēšanu jūnijā un iemaksājām 200 eiro depozītu. Mēnesi un divas nedēļas pirms kāzu datuma, viņa atsūta e-pastu, ka nevarēs filmēt mūsu kāzas (neko nepaskaidrojot kāpēc un kā), taču naudu atdošot. Mums līgumā bija noteikts, ka gadījumā, ja kādu iemeslu dēļ nevar sniegt pakalpojumu, videogrāfam jāatrod līdzvērtīgs pakalpojuma sniedzējs vietā. To arī e-pastā norādīju, ka sagaidām. Kate uz ziņām...

Rīgas namu pārvaldnieks - koku tīrīšana

koku tīrīšana Labdien. Riga, Parades 14 kopš pagjuša gada oktobra nav nocirsts lidz galam koks gan ari nav iztīrīts lidz galam pagalma atkritumi no koka,celms. . Zvaniet Rigas namu parvaldnieks jau 4 reizes, teica ka vis ir izdarits. Ceram ka RNP var izdarit vis lidz galam. Paldies un ceram kaisa laika vis bus izdarits.

SIA CAPITAL B - Нет заводской гарантии. Нарушения закона о защите потребителей.

В ноябре 2023 года купил электро велосипед Engwe T14. Перед этим узнавал есть ремонтный сервис, обслуживания, запчасти и конечно гарантия по закону. Сказали однозначно да. И в итоге в феврале попросил приобрести тормозные колодки. В марте сломалась в задней звёздочке трещетка- прокручиваеться а велосипед не едит. В феврале обещали что бедет в марте. Ни в марте, ни в апреле, ни в мае отказале в ремонте, в гарантии, в запчастях. Сказали покупайте в Китае у Алиэкспресс. Еслиб хотел и мог купил у...

K kirpich 18 st atpakaļ
Komentāri 0 Interneta veikali

DHL Latvia - Slikts servis

Slikts servis Diemžēl ļoti slikts serviss un darbiniekieu pilnīga vienaldzība pret klientiem. Man izsūtīja paku no Ķīnas un tā ir ieradusies jau pirms mēneša, vienīgais ko saņēmu mēneša laikā, bija SMS ar dīvainu saiti, kuru protams nevēru vaļā . Un mēneša laikā DHL nevienu reizi nemēģināja pat sazināties. Kad izsūtītājs informēja ka paka tiek atgriezta, atd sazinoties ar DHL var just pilnīgu darbinieku vienaldzību, kautgan paka ir vēl pat Latvijā, viņi pat necenšas savu neizdarību jebkādi labot. Ļoti vienaldzīgs personāls.

DPD - Neatsaucīgs pakalpojuma sniedzējs!

Neatsaucīgs pakalpojuma sniedzējs! Š.g.30.aprīlī saņēmu SMS ( pielikumā ), zvanīju uz DPD info tālruni:67387284, lūdzu,lai pārvieto manu paku uz pakomātu: Tukums, Pasta iela 14, LV3101, jo pēc smagas operācija nevaru nokļūt uz šī brīža pakas ievietoto adresi ! Atbildes - nebija ! Šodien vēlreiz zvanīju, bet attieksme pret mani, kā klientu no darbinieku puses bija negatīva! Lūdzu, nākt pretī klientam un pārvietot paku uz Pasta ielu 14, Tukums. 07.05.2024.

Olybet - Krāpšana

Krāpšana Nespēlējiet šo te kazino,tiešām nevienam neiesaku.Tādu spēli vēl nevienā kazino neesmu redzējusi.viņiem jāsūta inspekcija virsū,jo atdeve ir 0%.Var spēlēt pa kādu likmi gribi,atdeve precīzi 0.Paši saka,ka atdeve ir 92%no zaudētās summas,tās ir muļķības.Pietaupiet savus nervus un naudu.Man ir sabojāta visa dzīve un nervi.Tik pat labi to naudu var miskastē iemest,tāds pats rezultāts.uzņemums nav lojāls pret patstāvīgiem klientiem.

B Bubu123 22 st atpakaļ
Komentāri 1 Azarta spēles

Saldus autoosta - Slikts serviss, bojājumi

Labrīt! Šodien autobus (Nr. 7252) maršutā Kalni-Saldus kas attiet 7:28 un pienāk 8:48 neieradās. Zvanot uz Saldus autoostas telefona numuru, un prasot kas ir noticis, tad saņēmu atbildi par to, ka autobus nebūs, jo ir saplīsis. Saprotami, ka autobusi plīst un tas ir tikai normāli, bet vai pa tiešām nav citu autobusu kas var aizvietot saplīsušo autobusu? Autobusu parkā esmu redzējis, ka tur ir diezga daudz citu autobusu, kas varētu aizvietot saplīsušo autobusu! Zinot to, ka no Kalniem iet ļoti maz autobusi uz Saldus autoostu, tad tas būtu tikai loģiski, ja maršutā sūtītu kādu citu autobusi!

Pafbet.lv - Slikts serviss

Klientu apkalpošanas darbinieki (vismaz 2) ir nekompetenti un neatbild uz jautājumiem. Saprotu, ka var būt neērti/nepatīkami jautājumi, tomēr nedomāju, ka ir pamats neatbildēt, īpaši, ja tie saistīti ar drošu spēli, ko Pafbet skandē, ka piekopj. Protams, nevaru apgalvot, ka viss uzņēmums par to neiestājas vai, ka visi darbinieki ir slikti, tomēr šādi tiek bojāta reputācija. Jo viens nekompetents darbinieks – kam negadās, tomēr 2 un vairāk jau gribot, negribot bojā tēlu. Šķiet, ka darbinieki ar...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Labvakar. Braucu ar vilcienu Sloka -Rīga(6436) 19:18 Konduktors pienāca pārbaudīt QR koda biļete telefonā, nevis pateicot sākumā labvakar, uzreiz neapmierināti pateica par to ka nepareizi tūru telefonu viņai nav ērti , viņai vajag izdomāt kā noķert qr kods, visu laiku radu telefonu tādā pozīcijā pirmo reizi tāds gadījums.Uz jautājumu kāpēc pārējie tā neprasa ir atbilde nu es nezinu.Protams biju neapmierināta par tādu komunikāciju, palūdzu lai miers, uz ko bija atbilde no tādiem cilvēkiem kā e...

M Mariya Agapkina 06.05.2024
Komentāri 0

Maxima - slikts serviss

slikts serviss Konstanti ievēroju, ka Salacgrīvas veikalā "MAXIMA" strādā tikai 4 pašapkalpošanās kases, no kurām tikai vienā ir iespēja maksāt ar skaidru naudu, un neviena parastā kase. Veikalā vienmēr veidojas garas rindas, jo 80% no veikala apmeklētājiem vēlas maksāt ar skaidru naudu. Turklāt, liela daļa no veikala apmeklētājiem ir pensionāri, kuri neprot ātri darboties ar šīm kasēm, kas ļoti ieildzina procesu (novēroju, ka viņiem neviens darbinieks arī neiet palīdzēt). Ja strādātu viena parasta kase, un...

U user6150 06.05.2024
Komentāri 0 Veikali

SIA JM Holding, www.buveksperti.lv - Плохое качество и непрофессионализм

Плохое качество и непрофессионализм Данная фирма и ответственный Дмитрий Иванов, делали капитальный ремонт в моей квартире. Почти сразу же было выявлено много дефектов: сколы на плитке, некачественно постеленный ламинат, безобразно отштукатуренный и покрашенный потолок, исцарапанный подоконник, испорченный вентилятор и т.д. Исправлять не торопятся, постоянно кормят завтраками и ожиданием крутого мастера который все исправит. Как оказалось, ремонт делали не квалифицированные иммигранты из стран СНГ. Сам Дмитрий очень не...

Rudzātu Vidusskolas direktori. - Attieksme pret skolēniem.

Labdien! Vēlos uzrakstīt sūdzību par Rudzātu vidusskolas direktori. Centīšos maksimāli pieklāīgi uzrakstīt šo sūdzību. Rudzātu Vidusskolas direktore Valentīna Vaivode, pēc skolēnu stāstītā, neiet uz kontaktu ar skolēniem, daudzi skolēni sūdzās par viņas uzvedību un stāsta, ka direktorei ir “salīdušas zvaigznes acīs”. Es personīgi biju izveidojusi anonīmu aptauju par direktori un skolu kopumā. Pēc aptaujas rezultātiem var saprast, ka daudzi nevēlās, lai Valentīna Vaivode turpmāk būtu skola...

E evejks1 06.05.2024
Komentāri 0 Izglītība

Datoru veselības centrs - Slikts serviss, naudas krāpšana

Slikts serviss, naudas krāpšana Neiesaku šo uzņēmumu. Nodevu datoru, lai tiktu uzstādīts windows. Sākotnēji tika teikts, ka visu izdarīs, ka uzdevums ir skaidrs, ko es gribu no viņiem. Par cenām nekas netika teikts. Mājaslapā norādīta aptuvenā cena 60€. Uz ko es arī orientējos. Saņemot datoru, samaksu varēja veikt tikai skaidrā naudā par ko netiku brīdināta laicīgi, proti, nācās meklēt bankomātu. Summa tika nosaukta 75€. Sākumā pārbaudit datoru viss izskatījās labi. Pēc kāda laika uz datora virsmas parādījās uzraksts, ka...

Mansviedoklis - Krāpšana

MansViedoklis ZB. Samainīju punktus pret atlīdzību, jau 6 nedēļas pagāja un jāgaida apstiprinājums,saka 2 nedēļu laikā, sazināties ar to kantori arī nevar. Kontaktinformācija nekāda,izmet čatu kurā standarta atbilde-paldies jūsu ziņa ir veiksmīgi nosūtita,gaidiet atbildi,kuras protams ka nav

A Arnijs3 06.05.2024
Komentāri 0

Veselības centrs Možums-1 - Neprofesionalitāte

Neprofesionalitāte Labdien! Vēlējos atstāt sūdzību šajā platformā par Možums ginekoloģi Anitu Spakoviču. Sākumā ārste likās patīkama kā cilvēks un šķita, ka turpmāk esmu strādājusi atradusi labu ārstu, taču tagad saprotu, ka nemaz tik labi nebija viss. Ilgu laiku (vairāk kā pusgadu) viņa nevarēja atrisināt jautājumu par dzemdes kakla skrīningu, tā kā es nesaņemu šo vēstuli. Es aizmirsu uzjautāt ģimenes ārstei un NVD teica rakstīt iesniegumu ar elektronisko parakstu. Bija iestājusies grūtniecība. Tā kā daktere...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes