LV RU

Bieži uzdotie jautājumi

Kā var publicēt sūdzību portālā?

Lai iesniegt sūdzību Jums ir nepieciešams reģistrēties mūsu portālā, aizpildot reģistrācijas formu.

Iesakām publicēt sūdzības, kas satur ne mazāk kā 350 simbolus.

Aizliegts publīcēt sūdzības, kas satur :

Krāpšanas propagandu, iespējas nopelnīt internētā, politiskus un reliģiskus uzskatus, jebkura veida preču un pakalpojumu reklāmu, lamvārdus, apvainojumus un pornogrāfiju.

Kā var nomainīt paroli?

Lai nomainītu savu paroli, ienaciet sava profilā, un profila uzstadījumos nospiediet "Mainīt paroli".

Kā var atrisināt sūdzību?

Ja Jūsuprāt mūsu portālā izvietotā sūdzībā pārkapj Jūsu tiesības vai satur neslavas celšanu, un Jūs vēlaties šo sūdzību atrisināt, Jums ir nepieciešams sazināties ar sūdzības autoru, izmantojot mūsu iekšējo ziņojumu sistēmu (poga "Nosūtīt ziņojumu" atrodas sūdzības autora profilā).

Sava vestulē neaizmirstiet palūgt sūdzības autoru atsūtīt mums vēstuli ar lūgumu atzimēt sūdzību ka atrisinātu.

Kā rāda pieredze, bieži vien konfliktu ir iespējams operatīvi atrisināt.

Ja sasniegt vēlamo rezultātu nav izdevies, lūgums sazināties ar mūsu palidzības centru.

Kā var rediģēt savu publikāciju?

Ja Jūs vēlaties rediģēt savu publikāciju, Savā pieprasījumā obligāti noradiet tiešo saiti uz savu sūdzību un ari tekstu, kuru vēlaties mainīt.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pieprasījumu jānosūta no tas pašas e-pasta adreses, no kuras sūdzība tika publicēta.

Kā var sazināties ar sūdzības autoru?

Ja Jums ir nepieciešāms sazināties ar sūdzības vai komentāra autoru, Jūs varat nosūtīt privātu ziņojumu (poga "Nosūtīt ziņojumu" atrodas sūdzības autora profilā).
Lūdzu, ņemiet vērā, ka, lai nosūtītu ziņojumu, Jums jābūt reģistrētām lietotājam mūsu portālā.

Kā var sazināties ar Sudzibas.lv administrāciju ?

Sazināties ar mums, lūdzu noklikšķiniet ŠEIT

SubWay