www.sudzibas.lv DPD Neatsaucīgs pakalpojuma sniedzējs!

AtrisinātaDPD - Neatsaucīgs pakalpojuma sniedzējs!

Š.g.30.aprīlī saņēmu SMS ( pielikumā ), zvanīju uz DPD info tālruni:67387284, lūdzu,lai pārvieto manu paku uz pakomātu: Tukums, Pasta iela 14, LV3101, jo pēc smagas operācija nevaru nokļūt uz šī brīža pakas ievietoto adresi !
Atbildes - nebija !
Šodien vēlreiz zvanīju, bet attieksme pret mani, kā klientu no darbinieku puses bija negatīva!
Lūdzu, nākt pretī klientam un pārvietot paku uz Pasta ielu 14, Tukums.
07.05.2024.

07.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 08.05.2024

Labdien!

DPD veic sūtījuma piegādes atbilstoši DPD sūtījuma pavadlapai un datiem, ko ir norādījis nosūtītājs. Konkrētajā gadījumā nosūtītājs ir izvēlējies pakalpojumu ar piegādi DPD Paku Skapī, kas atrodas Alīnas ielā.
Ja sūtījumu nepieciešams pārvirzīt uz citu DPD Paku Skapi vai mainīt uz citu piegādes veidu, tad to ir iespējams izdarīt sazinoties ar nosūtītāju.
Pašlaik sūtījums 05757978658890 tiek atgriezts nosūtītājam.
Lai saņemtu savu sūtījumu, aicinām Jūs sazināties ar uzņēmumu, kur esat veicis pasūtījumu un vienoties par jaunu piegādes veidu.

Pateicamies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Guntis 09.05.2024

Nekorekta attieksme pret klientu! Ļoti žēl, ka Latvojas DPD filiāle nenāk pretī Latvijas klientiem! Tas ļoti sarūktina! Šo situāciju vajadzēja risināt Latvijas valts robežās nevis sūtījumu atgriest uz Ķīnu!

Esmu sašutis un neapmierināts ar Latvijas DPD darbu!

Guntis.
09.05.2024.

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes