www.sudzibas.lv Zoo Centrs Slikts Serviss

Zoo Centrs - Slikts Serviss

Nekad nepasūtat neko no internetveikala! Pasūtiju 4 lietas, kuras tika apmaksātas caur internetu, atnāca uz epastu vēstule ka viss ir saņemts un savu pasūtijumu saņemšu norāditāja dienā un laikā (pēc 3 dienām pēc pasūtījums veikšanas) .
Dienu pirms piegādes atnāk vēstule ka 2 lietas nevar piegādāt uz norādīto veikalu, tāpēc jāsūta uz omnivu. Tas mani protams neiepriecināja, jo pirms tam bija no viņiem epasts ka viss kārtībā.
Kad biju aizsūtījusi omnivas adresi, pēc dienas atnāk atkal epasts no viņiem ka atkal vienu pēdējo lietu nevaru saņemt un tā atnāks kaut kad vēlāk. Viņi atklāti ņirgājas par pircējiem! Tas nav nopietni!
Zvanot uz informācijas telefonu, šo situāciju skaidro tā ka piegādātāji piegādā atsevišķos laikos tāpēc tā notiek. Bet tad kad es pasūtu, šādu informāciju viņi nesniedz ka būs jāgaida nenoteikts laiks! Tad kad lietas pasūtīju, bija rakstīts ka viss ir uz vietas (noliktavā) .
Ejiet šim veikalam ar līkumu!

27.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (3)

K Kristine zoo 27.03.2020

Labdien, nezinot Jūsu pasūtījuma Nr. nevaru sniegt Jums precīzu atbildi un komentāru tieši par šo konkrēto gadījumu. Bet vēlētos vērst Jūsu uzmanību uz to, ka valstī ir ārkārtas stāvoklis, daudzi ir karantīnā vai pašizolācijā un līdz ar to internetveikalu pasūtījumi ir auguši vairākkārt, tāpat arī piegādātājfirmas strādā ne parastajā režīmā, uz robežām ir rindas utt. Pasūtījumu piegādes laks ar kavēties. Mēs cenšamies izpildīt visus pasūtījumus un izpildīt tos pēc iespējas ātrāk, bet ne viss šajos apstākļos ir atkarīgs tikai no mums. Es jums visiem novēlu šajā laikā būt pacietīgākiem, iecietīgākiem un saprotošākiem it īpaši pret pārdevējiem, mediķiem un visiem apkalpojošās sfēraš strādājošiem, kam ir jādodas uz darbu unjāveic savi pienākumi. Bet tas protams neattaisno kļūdas un mēs Jums ļoti atvainojamies. Lūdzu piezvaniet man, lai varam izvērtēt šo konkrēto gadījumu. T.29440143, Kristīne Jelevica, Zoocentrs tīkla direktore

K KāpostuTītenis 29.03.2020

Beidziet, Jums šādas kļūmes ir regulāras. Nepareiza barība, “veikals saka - pievedīs šodien, kurjers saka - piedodiet, mēs nebraucam šodien uz Jūsu galu”, pasūtītie našķi NEKAD nav bijuši pareizie un jā, arī suņu mīkstā manta - pasūtu lielo bebru, bet atnāk mazā žurka. Tapēc ir žēl klientu, kas šajā krīzes laikā kartējo reizi “iegrābjas”.

K Kristine zoo 04.04.2020

Labdien, man ir ļoti žēl, ka Jūsu iepirkšanās pieredze ir bijusi tik negatīva mūsu veikalā. No Jūsu komentāra saprotu, ka esat veicis pasūtījumus atkārtoti un vairākkārt, tad jau kaut kas tomēr Jūs ir piesaistījis tieši mūsu veikalam. Es Jums atvainojos, ja kādreiz kas ir bijis ne tā, bet mēs cenšamies strādāt pēc labākās sirdsapziņas un mums ir svarīgs katrs klients, tāpēc ja Jums ir kādi jautājumi, pretenzijas, ierosinājumi vai laba novēlējumi, droši rakstiet uz mūsu e-pastu [slēpt]@zoocentrs.lv, vai zvaniet 29440143.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes